stinelin81-3 smågull Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg vil bare komme med en oppfordring:) dere får sikkert høre dette fra ørten hold...men det er et godt råd : Sov når babyen deres gjør det!!! Jeg var dum nok til å ikke gjøre dette fordi jeg var lykkelig over å få litt "fri"...dummeste man gjør:) Lykke til !!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 ja det er lett med 2 andre barn som man må ta seg av.....og dertil husvask og vaskeklær til 5 personer.....
stinelin81-3 smågull Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Ment som et godt råd til de som føder for første gang... Men det skjønte du vel...
nungo Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Det er en fin oppfordring stineline81 :-) Jeg også gjorde samme "feilen" sist - når babyen sov brukte jeg tiden på å rydde, vaske osv. Denne gangen skal jeg sove når babyen gjør det! Selvom jeg har en fra før er hun jo i barnehage ca. 6 timer om dagen, og da skal jeg sove :-) Gleder meg allerede!
sweden ENDELIG mamma Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Skal prøve på det jeg også :)mest mulig søvn trenger vi :) og til "anonym" ikke var så "agressiv" folk vil bare komme med gode råd!
Mamma til snart 4 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 det sa alle til meg også, men klarte det ikke, var ikke trøtt, vasket åstellte i huset heller, men så har vi fått baby som bestillt som sover rundt om nettene, griner ikke, ligger bare der så glad og fornødd;) "krysse fingrene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå