ajlis Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hva skal eg gjøre? Vi holder på å bygge hus som vi håper er ferdig i mai juni, vi skal gifte oss 23 august alt er bestilt og har nå funnet ut at eg har termin 25 juni, hva skal vi gjøre, har egentlig ikke lyst å avlyse brullupet da alt er bestilt, men er det noen som har samme erfaring som meg som har ett råd for hva eg kan gjøre. Har og en gutt på 2 år som trenger oppmerksomhet i den travle tiden vi har foran oss.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Vi holder ikke på å flytte, og hadde planlagt bryllup oktober 08. Meeeen så ble jeg gravid og har termin i begynnelsen av april så vi valgte å fremskynde bryllupet til januar 08. Har en gutt som blir 2 år i mars og regner med at vi har mer enn nok å drive med etterpå om jeg ikke skal planlegge bryllup også. Ting som var med i min vurdering: - komme meg ned i vekt igjen, vil heller være gravid enn ute av form på bildene vi skal se på resten av livet...har enda ikke mistet 8 av kiloene fra sist.. - min evne til å holde en tanke mer enn 4,3 sek etter å ha fått baby:) Jeg blir fullstendig oppslukt og regner med at med baby og storebror blir det fort mas å planlegge bryllup... - ville ikke ha barnevakt over natten til en på 6 mnd, og bryllupsnatten vil jeg ha med min mann..... - ammepupper under kjolen... hva med melkespreng og søl osv. Vil ikke måtte tenke på det i bryllupet mitt. - nå kan jeg kose meg i svangerskapet med å planlegge drømmedagen vår, og har dermed ikke så mye tid til å være nervøs for fødsel og alt som kan gå galt:) Tiden går også kjempefort!!! Vet ikke om det hjelper deg noe jeg, men dette ble riktig for oss i alle fall. Gleder meg til å stå brud med magen min, selv omjeg gjerne skulle tatt ett glass champagne og litt vin, men det kan vi drikke resten av livet:)
Catida Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde utsatt bryllupet. Sett ny dato litt frem i tid. Da får dere tid til å nyte alle begivenhetene. For min del hadde det bare blitt et "rotterace" (fant ikke noe annet ord, men håper du skjønner hva jeg mener). Alle begivenhetene dere skal igjennom er jo store begivenheter som fortjener full oppmerksomhet og nytelse. Det er jo foreløpig god tid til bryllupet, så jeg vil tro det går greit å avbestille det du har booket. Så mye spennende dere har å se frem til! Vi har selv bygd hus og flyttet inn for ett år siden, har nå en baby på 8 mnd, og skal gifte oss til sommeren. Uansett hva dere bestemmer dere for, lykke til med alle begivenhetene!
Renate :-) Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Nå har ikke jeg noe nytt hus å forholde meg til, men har planlagt bryllaup første helgen i august 2008 og nå funnet ut at vi skal ha baby i midten av apil 2008.... Ikke noen har lyst å flytte bryllaupet lengre frem i tid og tilbake i tid er uaktuelt for jeg vil ikke gifte meg med stor mage, da vil jeg heller gifte meg med ett par kilo ekstra når vi først hadde planlagt det... Og jeg tenker slik at noen timer med barnevakt skader ikke selv om babyen er liten, det er jo mange som kan passe like godt på den :-) Bryllaupsnatten får vi se, men vi er enige om at vi heller får utsette den noen måneder om vi ser at vi ikke klarer en natt uten gullet vårt så tidlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå