Tussa og Sofie Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Når jeg har pumpet meg og satt i kjøleskap, varmer opp å gir henne, kan jeg varme om resten igjen senere dersom hun ikke spiser alt, eller er det kjørt da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Man skal kun varme opp en gang ja. Jeg pleier derfor ikke å varme opp så store posjoner i gangen og heller gjøre det på nytt rett etterpå.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 helsesøster sa til meg at man kan varme opp pumpet melk 2 ganger, så jeg gjør det hvis det er mye melk igjen i flasken.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Sa helsesøter det? Det burde hun ikke. Helsesøstre bør vite bedre. Du skal ikke varme opp melken mer enn en gang. Varm heller små posjoner og fyll på med litt mer etterpå om det ikke blir nok...
Kanutte og prinsen Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg fikk også beskjed om at melken kun må vames opp en gang, og tror det er det som står i spedbarnsboken og andre steder også.
Labbetøs Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Melken skal varmes opp bare en gang ja. Ammehjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå