Astrid21 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Er det flere her som har hatt veldig vondt i lysken? Jeg får bare veeeldig vondt når jeg går og når jeg skal løfte opp foten? Det er vel ikke noe galt nei? Er forresten 32+5 idag..
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Det høres kjent ut! Jeg har fått beskjed fra fysioterapaut om at det bare er muskler og sener osv som tøyes og dras i, ikke noe farlig. Men det er ganske ekkelt! Jeg er 29+6, har hatt det slik et par uker nå.
Astrid21 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Okey..Er litt ubehagelig ja..Det går vel bort etter en stund tenker jeg=) Håper det gir seg snart til oss begge=)
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Det er jo ikke så mange uker igjen nå, så vi får vel bare holde ut. Jeg regner med at det bare vil bli flere slike plager for hver uke som går før fødselen. Er jo fint om vi slipper det, men det er greit å være forberedt:)
Astrid21 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Det blir sikkert nok flere plager..Men det er verdt det..Gleder oss veldig til gullet kommer..Greit å ha slike småplager istede for de litt verre...
Marit82 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Det har jeg vært skikkelig plaget med i det siste! Det , og kramper i leggen på natterstid....
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Kramper i leggen: Jeg har hørt et tips om å prøve å tøye ut leggmusklene, for eksempel hver gang du har gått en tur og brukt musklene. Vi går med tyngdepunktet et annet sted enn normalt, og da forskyves vekten. Det kan jo være et tips! Tøy ut før du legger deg om kvelden, for eksempel..
Astrid21 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde også kramper i leggen..Og etter det har jeg ikke mobbet fotballspillere som ligger nede og vrir seg..For det er ikke noe godt nei..Hehe..Hadde mest kramper rundt uke 27 og utover, men ikke nå lengre..Da jobbet jeg i barnehage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå