mollymamma Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Tenk å bli sååå glad for en positiv el-test Av erfaring så vet jeg jo at det skal mer til enn som så, men jeg er glad likevel jeg... Tro kan flytte fjell, der det er liv er det håp osv. Ha en fantastisk dag alle sammen.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Kjenner den lykkelige følesen av en positiv el test, jeg hadde det på tirsdag, dag 16 i syklusen. Trodde ikke man skulle bli sy lykkelig av det, men det er et bevis på at kroppen fungerer slik den skal. Når har du ikm?
mollymamma Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Har hatt uregelmessige sykluser siden i sommer, men ikm er vel kanskje rundt den 23. siden jeg har positiv el test i dag. Ja, det er godt å vite at kroppen fortsatt er i rute - fyller 40 om noen dager... Håper vi sitter med hver vår positive test om et par uker. Lykke til da
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Da er vi omtrent samtidig i løypa :-) Har ikm mellom den 21 og 23. Har også brusdag om noen dager, blir 37 jeg da. Er det ditt første barn?
mollymamma Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Har ei jente på 5, og 2 SA bak meg. Håper inderlig på en bitte liten igjen snart, du da - har dere prøvd lenge?
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Har prøvd ca 1,5 år. Har pco, går på pergotime kur (dette er min fjerde) og til akupunktur. Hadde en MA i september, er nå i første pp etter den. Vi får kryss fingrene for at spiren sitter denne gangen. Ha en fin kveld.
mollymamma Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Jeg krysser - ha en fin kveld du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå