Gå til innhold

er åndenes makt sant ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror på det jeg..selv om det noen ganger går over stokk og stein...

skjønner heller ikke hvorfor familier skal sitte å lyve om sånt,på tv,og samtidig bringe døde familiemedlemmer inn i saken..

kall meg gjerne naiv men jeg tror jeg..

ikke bare på grunnlag av det jeg nevnte her men har alltid trodd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også det er sant.

Skrevet

Ja jeg og tror det er sant. Det er mer mellom himmel og jord enn vi tror

Skrevet

jeg tror og det er sant..skikkelig skummelt og creepy..men sant

Skrevet

ja jeg syns det er drit ekkelt..:SS

Skrevet

eg og tror på det.. selv om eg syns att noe blir litt vel overdramatisert..

har selv opplevd masse rart i huset til mamma og pappa. :)

Skrevet

Jeg tror det er sant. De klarsynte som er med tar det iallfall alvorlig, og det er ikke "noe tull der i gården". Det vet jeg fra sikre kilder hihihihi

Skrevet

godt jeg ikke er alene..fins så mange historier,også her inne..blir så skremt..

Skrevet

Jeg tror ikke på sånne ting, og Åndenes makt er bare svada.

Skrevet

Nu vel, tar det med en klype salt.

Skrevet

Ja, jeg vet at slike ting skjer, så jeg tror på det. Om det er dramatisert for ekstra tv-underholdning er irrelevant for meg.

Lever jo med energier og andre dimensjoner hver dag.

Skrevet

Jeg tror nok at de menneskene som er med på serien snakker sant, men jeg tror at det er ting de innbiller seg. Jeg vet jo selv at man kan la fantasien løpe og få seg til å tro de underligste ting.

Det som er svada med hele serien, tror jeg da, er de som driver ut åndene. Satser ikke mange kronene på at de er troverdige:-)

Skrevet

ja det syns jeg også virker helt teit,sånn som da hun ene begynte å synge eller kauke eller hva man skal kalle det..måtte faktisk le da..

men virker jo som det funker da..

Skrevet

Får littbakoversveis av henne, ja. Blir too much for meg, krymper meg litt i sofaen faktisk.

Men at man innbiller seg ting, det tror jeg ikke på. SKulle gjerne sett den som hadde logiske forklaringer på alt jeg har opplevd. For meg er det helt normalt. Hvem har bestemt at alt skal kunne forklares med vitenskap, egentlig?

Skrevet

ja ikke sant...

man skal ikke kunne forklare alt..:)

Skrevet

Tror på noe av det. Nå er jo serien laget på en måte som gjør den ekstra skummelt da, med dramatisk musikk og bilder av barneøyne over hele skjermen.

Det er nok ikke fullt så dramatisk i virkeligheten. Men må flire litt av hun Beris(?) dama, hun fra Bergen. Når hun spyler ned onde onder i dass *flire* og hun sitter og hopper og puster som en hval. Hva er greia der liksom? *he he*

Enten er hun en god dramatiker, eller veldig lett å skremme!

Skrevet

hehe ja hun jeg også mener..veldig rar dame..:P

hehehhe

Skrevet

Det er det jeg også mener..

Jeg godtar at jeg ikke kan forklare alt som skjer, så jeg forklarer det heller ikke med ånder som går igjen:-) Det blir litt drøyt for meg.

Skrevet

Neste gang er det hun svenske, hun er bra, mer behagelig. Selv om Bendris er treffsikker, hun også.

Men de jeg kjenner er veldig jordnære, rolige personer som "bare gjør det" uten å bli så synlig påvirket når de har kontakt med noen. Det er litt lettere å forholde seg til, men man er jo alle forskjellige, og hun har vel følelsene mer utenpå.

Skrevet

Jeg tror på det. Ikke minst fordi jeg opplever det selv. Og jeg har heller ingen tro på at voksne normale mennesker sitter å lyver på tv.

Hva skal dem tjene på det? Ikke penger i alle fall.

Skrevet

er vel noen som gjør alt for penger..men jeg skjønner ikke hvordan de kan ha samvittighet til å sitte å lyve sånn...om de lyver.

Skrevet

Er vel neppe verdt det når folk flest ser på dem som tullinger etterpå, he he

Ser jo hvordan det har gått med kjente folk som tror på alternativt eller det åndelige ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...