Lillegull2008&2010 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Noen som pusser opp leiligheta mens dere går gravide? Jeg gjør, og stresser så sinnsykt med å konstant tenke på at "jeg skal ikke gå oppi dette, jeg burde ikke gå oppi dette, jeg burde ikke gå oppi dette" Leiligheta vi pusser opp er ikke i denne byen, så det blir heldigvis bare helgene jeg bor oppi det, men liker det ikke likevell.. Hva sier man egentlig om oppussing/maling og gravide.. Er litt forskjellig her også, som alle andre tema. Noen blir jo sykemeldte når de jobber på malingsbutikk, mens andre ikke.. Noen som vet?
desemberbarn12 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hei! Det er vel verst om en driv med Oljebasert måling. Dersom det er Vannbasert måling er det ikkje farleg.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt sånn maling som er en slags vannbasert oljemaling. Dessuten kan man bruke støv eller løsemiddelsmaske. Så går det så fint så
Icedancer Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg jobbet på malebutikk hele mitt forrige svangerskap uten å være sykemeldt. Men samtidig pusset vi opp hele huset både utenpå og inni. Vi brukte mye oljemaling og derfor brukte jeg alltid løsemiddelmaske mens maling, lakkering og rengjøring med løsemiddler pågikk. Men når oljemalingen er tørr er det ingen fare, da er den ferdig med å avgi gasser. Når det gjelder vannbasert maling er det ingen fare med å bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå