Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Det er mange som sier at pappan til sønnen min er så stygg og at de ikke fatter hva jeg så i han da vi var sammen. Uten at de tenker over det, så sårer det meg. For de sier også at min sønn likner på han. De sier jo ikke dette samtidig da og tenker nok ikke over det. Noe å tenke over kanskje.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Fy faen for en frekk ting å si, bare drit i det. Det kan jo være at de sier at han er stygg for han er ex din(hvis han slo opp med deg, så sier de det for å få deg i bedre humør,(?)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Nei, han er ikke så veldig pen. Men det er vel ikke nødvendig å si det likevel. Fatter ikke hva du så i han osv. Jeg er ikke så happy med han selv. Men det er faren til barnet mitt. Respekt burde vises syns nå jeg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 er enig at det er respektløs å si noe sånt, ihvertfall hvis de sier at ungen ligner på faren. Neste gang de sier at faren er så stygg så spør om de også synes ungen din er stygg ogsp, siden de sier at ungen ligner på faren, da blir de nok litt paff å holder kjeften lukket neste gang..
☆Anonymia☆ Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 hva faen er det for en ting å si da ?? fy faen så styggt..hadde klaska til dem om noen sa noe sånt til meg..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Herregud for en ting å si. De kan ikke ha mye i topplokket de nei..
sunday Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Noen burde ta en empatitest her - og hvorfor ikke svare tilbake med: Nei du skjønner at pappaen til sønnen min sto langt bak i køen da skjønnheten ble delt ut, og tar jeg ikke helt feil så hadde han selskap av deg også bak seg i køen.
KaMa Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Har du ikke fått med deg at skjønnhet kommer innenfra? Det vil si at i praksis kan to mennesker ha et helt identisk utseende, men at andre personlige egenskaper bestemmer om folk finner utseende tiltalende eller ikke. En annen ting som også er en kjent sak er at det som gjør noen mer attraktive enn andre er slike ting som selvtillit og tro på seg selv. Jeg ville ikke hengt meg noe videre opp i det.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 skjønnhet kommer innenifra?? sier de som allerede har ytre kjønnhet.
KaMa Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Tviler på du har rett der.. Kansje det er folk som har andre verdier og andre ting å bekymre seg for enn utseende som sier sånt? Dersom du utelukkende syns folk er attraktiv pga utseende er du fryktelig overfladisk.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jeg er veldig enig med anonym 17.47. Det er utrolig mye i det at de som sier at skjønnhet kommer innenfra, allerede er veldig pen av utseende. Dessverre betyr utseende alt for mye i dag, spesielt med tanke på å få seg partner. Det er jo ikke akkurat sånn at man ser en person og tenker: Oi, han så smart ut, han vil jeg ha! Det første man legger merke til er jo utseende, og hvis man treffer en person som har et utseende man ikke selv finner tiltrekkende, så er vel ikke sjansen så stor for at man "gidder" å bruke tid på å bli kjent med personen (nå snakker jeg "kjærestejakt".) Og jeg må få påpeke, jeg har pr. dags dato ikke møtt en eneste person som - for å trøste - sier at skjønnheten kommer innenfra, og IKKE har utseende med seg selv. De er alle pene, for det spiller jo ingen rolle for dem, folk ser dem.
KariMari Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Er det mange som sier dette altså? Høres for teit ut til å være sant. Sorry, men den har jeg vondt for å gå på......
KaMa Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Så jeg er pen, jeg da? Tuuusen takk. Vel, du er nok en del yngre enn meg, men jeg drar nå frem mannen som har gitt betegnelsen styggpen et ansikt. David Bowie er dritsexy, men han har aldri vært pen. Selv faller jeg sjeldent for menn som er billedskjønne, siden jeg sansynligvis har fordommer. Pene mennesker har mye mer å bevise enn gjennomsnittsmennesket. Stil og type er for mange mye viktigere enn selve utseende, for det sier i det minste noe om man har noe (overfladisk, men dog..) til felles. De fleste mennesker er gjennomsnittlige. Men noen er flinkere til å pynte på det de har, og finne trygghet på andre måter enn gjennom utseendet. Og at det er vanskeligere å få kjæreste om du ikke er "pen" er pisspreik. Men det kan sikkert være vanskelig å få en like overfladisk kjæreste som det en selv er, om begge bare faller for, og er interessert i, utseende.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Hallo her er Hi Jeg har jo fått med meg at skjønnhet kommer innenfra. Ellers hadde jeg vel ikke endt opp med å få barn og vært samboer, med en som rent fakta messig er mindre pen. Men når det er sagt, så syns jeg det er stygt å kalle noen for stygge. Jeg er ikke av de peneste jeg heller, men det har aldri hindret meg i å date og rote rundt med gutter, unntatt i tenårene. Mange har sagt at jeg er sjarmerende, søt morsomt og liknende. Men som overvektig vil Ingen menn ha meg. Virker som det er viktig for menn. Nå er jeg gift med en pen mann, som ville ha meg selv om jeg er stygg. Men å kalle noens pappa for stygg, det syns jeg ikke noe om. Da får jeg vondt inni meg
KaMa Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Enig med deg i det. Sjeldent jeg hører voksne mennesker si at andre er stygge. Sånt vitner om dårlig oppdragelse og dårlig evne til å tenke gjennom hva man faktisk sier. Vet ikke om jeg er enig med deg i at overvektig automatisk betyr stygg.. Sikkert fordi jeg kjenner flere særlig stilfulle og overvektige jenter, og at jeg selv bærer på mange kg for mye og jeg syns slett ikke jeg selv er stygg! ..og jeg har da aldri hatt problemer med å finne meg kjæreste...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 vel då må eg få spørre deg om noe?? når du ikkje kjenner ein person, feks du ser ein pen person på gaten, kva er det som tiltrekker? utseende!! etterhvert som du blir kjent med personen så er jo det det som bestemmer om du framleis blir tiltrukket eller ikkje.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #19 Skrevet 8. november 2007 eg mente at det er det indre som bestemmer om du framleis blir tiltrukket eller ikkje
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #20 Skrevet 8. november 2007 Hi her igjen Prøver du å misforstå meg med vilje eller. Jeg mener IKKE at overvektige er stygge. Men at jeg har aldri opplevd å få oppmerksomhet fra menn når jeg har vært overvektig. men det er vel mer min utstråling som er lite attraktiv da, fordi jeg ikke er vel med det selv. Eller kanskje det blir too much med ei dame som både er stygg og feit.he he
KaMa Skrevet 8. november 2007 #21 Skrevet 8. november 2007 Nei, jeg misforstår deg ikke med vilje. Trist at du oppfatter det sånn. Nei, jeg tror ikke det er "too much" med en dame som er "stygg og feit", men kansje det ikke er så attraktivt med en dame som selv ser seg som stygg og feit. Selvtillit drar folk til seg, og da mener jeg ikke av den falske typen. Folk som er trygge på seg selv er rett og slett ganske ofte et mye triveligere selskap enn folk som er usikre, har behov for å hevde seg, som føler seg underlegne og masse andre dårlige egenskaper som ofte blir påtrengende ved en del av nevnte mennekser..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #22 Skrevet 8. november 2007 eg er enig i det du sier her. man liker bedre ''feite og stygge'' folk med selvtillit og bra personlighet enn ein kjempe attraktiv og vakker person med arrogant, overlegen og innbilsk holdning.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #23 Skrevet 8. november 2007 Hi her igjen Jeg tror vi i bunn og grunn er enige. Det er helt klart indre trygghet osv som gjør folk attraktive. Det jeg sa om at jeg er feit og stygg var teit. Ett dårlig forsøk på å være selv ironisk
KaMa Skrevet 8. november 2007 #24 Skrevet 8. november 2007 Jeg er tilhenger av at man skal være grei med seg selv, da er man i bombesikker på det finnes i hvert fall én som er det. ;-) Derfor liker jeg ikke sånn ironi.. Men det kan godt hende at det hadde vært anderledes om jeg hadde sett deg si det, og ikke bare lest det.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå