Yummy*Mummy* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg har dagbarn hjemme og det er første jul med lille snuppa mi. Har så lyst til at de skal få bake pepperkaker. Men er det litt optimistisk å tenke at dette kan gå bra? De er da 15mnd og min lille snupp er 10,5 mnd. Noen som har noen erefaringer? Tenker også på baking generelt, må jo ha en kosedag i uken;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Bak i vei! Baka som bare det med snuppa når ho var 13 mnd! Gikk så fint atte! ) Bare og la de sitte med en klatt deig, og la de legge det på brettet, og si "seeeeeeee så fin kake du har laga"
Pysa Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 det går fint det. bare ikke regn med at det blir pepperkaker av det. moro å kjevle, kline, prøvesmake. tror det blir kjempemorsomt for dem begge. husk kamera!
Hidjey Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hm, hvis du har tolmodighet så går det nok, men det blir nok mye spising på deigen ja. Bakte nettopp med stesønnen min og mini, 2ogethalvt og ett år er de. Snudde meg rundt et halvt sekund, og der hadde størstemann løpt for å hente en bedre kniv som han ville gi til mini..!! hehe, litt kaos! Hjemme har vi jo knivene sånn at de ikke når det, men vi var på hytte på sørlandet..
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Spørs om de blir så mange pepperkaker av det, men morro blir det vel:o)))) Tobias har bakt i bhg mange ganger, og syns det er kjempegøy - han er nå snart 3, men ikke alltid like lett å bake med ham fordet, men koselig er det likevel;o)
Yummy*Mummy* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Tuuuusen takk jenter!!! Nå blir det baking for alle penga! Og kameraet skal være klart. Tenkte jentene skulle få bake med seg litt pepperkaker til å ta med hjem til mamma og pappa. hihi, får se hvor mange det blir. ÅÅhhh, nå gleder jeg meg:) Men hvordan er det for så små og spise pepperkakedeig?
Pysa Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Begrens inntaket litt. Og ikke la dem prøvesmake før de kommer på tanken selv, eller helt i slutten av bakinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå