Alex05+ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi står nok mellom to navn. Har en sønn som heter Alexander fra før av. Navnene er: - Leon - Nicholay Syns egentlig at de hadde vært fine sammen, Leon Nicholay, men vil ikke ha dobbeltnavn da førstemann ikke har det. Hva syns dere om navnene?
grand danois Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 jeg liker ikke leon. men d er fordi jeg assosierer d med en jeg ikke liker. men nicholay er kjempe fint:) å de ver faktisk fine sammen også
wilma<3 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg liker Leon best, men syns Nicholay passer best me Alexander. Men jeg ville tatt d jeg likte best uavhengig om d passet sammen eller ei.. Lykke til me valget, er ikke lett
Mädchen Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Definitivt Nicholay. Men jeg ville vurdert skrivemåten. Mange måter å skrive Nicolai, Nikolai, Nikolay, Nicholai, Nicolay, Nickolay, Nickolai på. Vet rett og slett ikke hvilken måte som er penest... Kjempfint navn, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå