HEMMELIG!!! Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Eller..er det det det heter?? Sånn til å høre hjertet til babyen med... Noen av dere som har kjøpt sånn? Jeg har hele tiden tenkt at det er heeelt unødvendig,men nå tror jeg plutselig jeg har ombestemt meg... Er i uke 18, og merker ikke noe til babyen, også er det en stund til UL, så synes det hadde vært så deilig...
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har en sånn & er super fornøyd. Kjøpte den på www.babywatcher.no
HEMMELIG!!! Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Er det sant? Hvor mange uker må man være på vei for at den skal virke? Er det sånn at det av&til er vanskelig å høre noe, eller går det alltid greit? Er bare litt redd for å bekymre meg unødvendig;) Tusen takk for hjelp!!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Første gang jeg gikk gravid hørte jeg hjertelyden i uke 13 ... denne gangen hørte jeg den i uke 11. Den er veldig lett å bruke ... er en sånn dopler som man fører rundt på magen ved bruk av ul gel .... den får inn både babyen & din hjertelyd.
HEMMELIG!!! Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Ok..bra! Var inne å kikket litt på den siden, så tenker jeg bestiller den! Gleder meg til å prøve!!
Athina' Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Kjøp den heller på www.billige-teste.dk for der får du den innen 1 uke! Litt dyrere men jeg hører at de som bestiller på babywatcer.com ikke får dem og har sittet å ventet på månedsvis! Jeg bestilte på .dk og er stor fornøyd :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå