*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Broren til samboer tok noen flotte bilder av henne på dåpen - de ligger på de siste sidene under mine bilder på profilen min:o) Fikk tilsendt to bilder først, og resten i går - syns de ble veldig bra om jeg så skal si det selv, he he;o)
lille je Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 de var kjempefine:) Så tøft det der hvor hun ser så forbausa ut:)
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Takk:o) He he, ja - hun kvapp til hver gang det ble tatt et bilde faktisk;o)
Mille** Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Kjempefine bilder! Hun er utrolig skjønn, lille Milla. )
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Så nydelig liten prinsesse. Likte de bildene på side 3 av bare fjeset kjempe godt. De var virkelig fine.
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 I know...he he;o) *stoltsomenhane* )
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Ja, det er de broren til samboer tok - ble kjempeglad da jeg fikk de på mail - ante ikke at han hadde tatt sånne flotte bilder:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Så søt jente, da!! Nydelig var hun! ..og bildene var fine også, hihi ) Likte kjempegodt det hvor hun var så overrasket - liker når bildene ikke er helt vanlige. Har ansiktsbilde av Matilden vår også og hovedbildet ble et closeup av et nyskjerrig ansikt )
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2007 Ja, likte det best selv - tenkte vi skulle forstørre opp noen av de og henge på veggen...hvem trenger å gå til fotograf når vi han en hobby-fotograf i familien;o)
Alba44 Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Nydelig jente og flotte bilder,Rutletutt!! Mannen min har tatt flere bilder av lillegutt som vi har forstørret og rammet inn. Er såå fornøyd med de, så trenger heller ikke gå til fotograf ))
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2007 Greit med alt som er spart, he he;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå