Piipii Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skal kjøpe meg ny stelleveske, hvilken anbefaler dere? Og hvor får jeg kjøpt den?
lille je Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg anbefaler IKKE emmaljunga:) Ellers vet jeg ikke:)
Yummy*Mummy* Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Enig med over her, IKKE Emmaljunga! Jeg sverger til Skip Hop*. Har den i sort, så den ser ut som en vanlig veske, samtidig så sitter den veldig bra på vognen og har alle de nødvendige lommene:) Jeg er meget fornøyd.
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har Skip*Hop dash. Er veldig fornøyd med den. Den er vannavstøtende (bra for meg som bor i Bergen i allefall;o)), har mange praktiske lommer både inni og utenpå, god plass - men likevel ikke for stor, genialt at skulderremen kan klikkes av og den kan klipses på vognstyret. Betalte vel ca 1000,- for min (hvis jeg ikke husker helt feil...) på Reflex i Bergen (Nordås).
Piipii Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Ok supert kansje jeg får ta en itt på den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå