Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skulle hatt mens på fredag som var, men ingenting kom. Testet samme dag, men negativ. Testet igjen mandag morgen, negativ. Men ingen mens. Så igår kveld kom mensen, trodde jeg, men nå er den borte igjen. FRUSTRERT altså.. Jeg har ikke testet siden mandag morgen, men jeg er sikker på at den er negativ. Jeg har symptomer så det holder, men det er vel bare psykisk da? N Noen andre med samme "problem"??
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg er definitivt i samme båt som deg!!! Tester bare negativt og er nå 1 uke over IKM. Kjenner masse murringer i magen(noe jeg ikke pleier å gjøre lenge før tanta kommer), kjent disse i over 2 uker nå.... det er noen som produserer hcg sent, får håpe at vi hører til den gruppa og at det ikke er kroppen som spiller oss et puss ) Masse lykke til!!! og hold meg oppdatert! Masse klem
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Er det ikke irriterende? Jeg har en jente fra før av, og jeg husker ikke om jeg hadde det slik forrige gang.. Rart hvordan man glemmer.. Men jeg vet at jeg blødde ikke i det hele tatt så tidlig i svangerskapet da.. Det rare er at jeg har alltid pleid å få TR til rett tid, 30 dager mellom, men nå har det blitt 36 dager. JEG BLIR SMÅSPRØ.. Hadde jeg enda fått mensen, så er det jo bare til å prøve igjen, men den kommer ikke ordentlig.. Bare en times tid igår kveld, så bare smårester idag.. Som om jeg alt er ferdig med mensen.. AAAAARRRRGGGGHH.. hi hi Klarte ikke holde meg, så tok en test isted.. NEGATIV selvfølgelig.. Håper vi er i sen hcg-gruppen ja.. Masse lykke til du også, hold meg oppdatert også!! Klem klem
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ja jeg holder på å bli fullstendig gal her... Men tenker at jeg skal prøve å ta en test igjen i morgen hvis ikke tanta skulle komme i løpet av natta *krysser fingrene* Har jo tross alt ikke testet siden tirsdag morgen nå.... Skal oppdatere deg når jeg har testet i morgen jeg =D Klemmer
Tez_ Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hei! Jeg har akkurat det samme prob...Trodde tanta kom på søndag...1uke over IKM. Og etter det har det bare vært bitte litt annenhver dag, sånn det pleier og være siste mens dag!!! Skikkelig irriterende! Har den ikke kommet ordentlig innen mandag så tester jeg... (har liten tro og følelse på at jeg er gravid...tror kroppen min er litt stresset bare) =) Men krysser fingrer og tær for dere andre! =) Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå