Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har et babysete nå, men har begybt å titte litt etter sete nr 2. Er nesten umulig.. Er BeSafe Izi Combi noe bra? Det kan monteres bakover ikkesant? :-|
Sommer & sol:-) Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 vet ikke hvem som er best jeg,men jeg skal kjøpe sete til lillegutt i helgen.. acta graco cosmic...i sverige er det på tilbud... selvom det kanskje ikke er best i test,har de fleste jeg kjenner dette sete...og de er kjempefornøyde:-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Det du nevner er det sikreste setet i den klassen ja - med vanlige fester. Det kan monteres begge veier. Izi kid kan kun monteres bakovervent, mens izi comfort og iso fix setet kun er fremovervend.t
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Izi kid hadde jeg ikke fått med meg at fantes... Er det like bra bakovervendt som combi? Hadde tenkt å ha det bakover, så trenger egentlig ikke combi-funksjonen.. Trodde bare at det enten var begge deler eller forover.. *forvirret*
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Det aller tryggeste er å velge et sete som ikke kan brukes begge veier. Når man har et sete som kan brukes begge veier, må produsentene gjøre noen kompromier slik at setet kan ha flere funksjoner. Når det er sagt så er combi setet også veldig bra! Har selv izi kid som kun kan brukes bakovervendt og er kjempefornøyd! Det er ikke aktuelt å snu snuppa, og vi ville ikke bli fristet til å snu henne for tidlig pga bagateller.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Ja, det er like bra. Og jeg mener å ha sett at det er litt rimeligere enn combi setet. Men det kan jo være greit å ha muligheten til å sette det motsatt vei når han blir større eller er på besøk i en knøttliten bil da. Ihvertfall savnet vi det. Setet går til 18 kg, og jr som er 3,5 år nå er bare 14 kg enda. Når vi snudde han måtte vi også ha nytt sete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå