Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Er sykemeldt, og har sendt inn papirene til NAV. Vil jeg da få utbetalt dette denne mnd her som om jeg skulle fått lønn, eller bruker de litt tid på å få ting i gang?
Beama Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Du får det vel utbetalt rundt den 25. denne måneden. De skal ikke bruke mange dagene på å få det inn i systemet. man skal ikke være nødt til å gå uten lønn en mnd. når man er sykemeldt. Men nav her hos meg er grådig svimete... har vært sykemeldt siden 1. August og hver eneste måned har jeg måtte ringe de å spørre etter pengene... utrolig irriterende=(
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ok takk! Så kjedelig når du må mase!! Lykke til
Meg og gutten min Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 jeg er sykemeldt 50% men har fått beskjed om at jeg får min vanlige lønn på min vanlige lønningsdag.. min avdelingsleder sender "regning" til nav når jeg er ferdig sykemeldt, så får de betalt etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå