Gå til innhold

Noen som har strøken Simo eller Emmaljunga bag/duovogn til salgs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hørt med alle kjente og vært jevnlig inne på finn.no for å sjekke om det finnes noen duovogner (Simo eller Emmaljunga) til salgs i Midt-Norge. Men det virker som om alle skal selge kombivogner, veldig få som selger bagvogner eller duovogner. Og hvis de skal selge slike vogner så er det veldig gamle vogner brukt til mange barn, med solblekede skjermer eller stygge, rutete vogntrekk.

Er det ingen som skal selge ei strøken (nesten som ny) bagvogn eller duovogn av disse merkene i Trøndelag? Kan hente vogna feks. i Trondheim dersom det blir aktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk...tydeligvis vanskelig å få tak i.... dytter litt jeg...

Skrevet

jeg har en simo bagvogn, men skal ikke selge den da :) jeg kjøpte den på finn til 1000 kr. helt strøøøøken!!! du får bare følge med, søstra mi kjøpte også en strøken der. som ny til samme pris.. så plutselig dukker d vel opp, men de går vel kanskje fort?! lykke til..

Skrevet

Hei madam81

Tusen takk for hjelpen. Nå er hverken Sortland eller 9100 Kvaløysletta aktuelle, da de ligger svært langt nord i landet i forhold til hvor jeg bor, men et par av disse annonsene var i Trøndelag. Den ene har jeg sett før, men ikke ringt på fordi de ikke la ut bilde av vogna.(Synes det er naturlig å skrive litt om hvilken stand vogna er i og å legge ut tydelige bilder av ei vogn hvis man skal forvente å få solgt den. Mistenker at den er i dårlig forfatning når folk ikke gjør det...)

Er det ellers noen trøndere her inne på forumet som skal selge sin egen vogn eller har ei venninne med ei strøken vogn til salgs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...