Gå til innhold

Trenger hjelp nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått svakt positivt med QR, og negativ test med CB på ikm dagen? Og hva var riktig?

Takker for alle svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro akkurat nå.... Uff, tester om et par dager, hvis ikke tr kommer på besøk da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk det motsatte av deg jeg da! pos. med CB for så å teste neg. m QR dagen etterpå også pos igjen med CB. Du er nok gravid, så ymter et forsiktig gratulerer jeg, men test om et par dager du=)

Når testa du med QR forresten?

Skrevet

Jeg testet med QR med morgenurin, og CB senere på dagen.

Men siden QR-testen var svaaaak, så tenkte jeg at nå drar jeg ut å kjøper CB, for den kan brukes når som helst på ikm dagen.

Skrevet

Det er nok sånn at det var for svak konsentrasjon av hcg når du tok CB testen. Selvom det står at en kan teste når som helst på dagen med CB så står det også at en helst ikke skal ha drukket eller tissa de siste tre timene eller noe sånt....vet ikke om du gjorde det. Men jeg ville tatt en ny test imorra med morgen urin. Også er det jo også sånn at hcg'en går litt sånn i røkk og napp til og begynne med. Du er nok gravid skal du se!

Gi en oppdatering av hvordan den neste testen går da!lykke til =)

Skrevet

Tenkte ikke på det med drikking og tissing de siste 3 timene. Kanskje det var det som gjorde utslaget. Men men. Jeg får bare vente å se. Kanskje jeg tester i morgen, eller kanskje jeg skal være flink å vente noen dager.

Gir en oppdatering med en gang jeg vet noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...