Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Holder på med manuellterapi for tiden pga stiv nakke og hodepine. Fikk beskjed i dag at eg måtte ligge på magen, hvis det ikke ble veldig ubehagelig. Pillegutten begynte å sprelle som besatt inni der, var veldig koselig å kjenne han (er bare 3. dagen eg har kjent liv) Det eg lurer på er om det er ubehagelig for babyen at eg ligger på magen, blir han skvist eller noe? Er førstegangs så har rett og slett ikke peiling.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Har kjent det samme ved to anledninger selv, når magen var litt i klem (satt på huk og lente meg fremover). Akkurat som om hun ble desperat inni der. Når det skjedde reiste jeg meg opp med engang og strøk over magen, så ble det stille..har spurt flere veninner om det samme og de har ikke opplevd det...synes det var litt skummelt.. Var i uke 18 og 20 når det skjedde.
tudeluuu Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 tror nok heller at babyens bevegelser blir mye tydeligere når du ligger på magen, nettopp fordi babyen blir skvist, og du kjenner den minste lille bevegelse så mye bedre. babyen er godt beskyttet, og det går mer utover dine egne involler enn det går utover babyen at det blir trangt, så ikke vær bekymret! Så lenge du ikke selv synes det er ubehagelig, så har nok babyen det fint =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Tusen takk for svar tudeluuu Ble litt roligere nå
Gjest Orkideen Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Den lille snuppa mi sparker som besatt hver eneste gang jeg ligger på magen, jeg har tatt det som et tegn på at det er ubehagelig for henne og har sluttet å ligge på magen.
grand danois Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 for d første, d var ikke et teit spørsmål:) d er d sikkert mange som lurer på men d jormor sa til meg en gang var at, du kan tenke deg at ongen er som en gull fisk i en pose. når du kniper en plass,smetter den liksom unna. så når du legger deg på magen så trekker ongen seg lenger inn mot ryggen din. jeg tror ikke den blir skviset. ikke når man er så passe "lite" på vei. sa hun. men er d ubehageli for deg,skal du ikke jøre d. d finst jo damer som ligger på magen hele svangerskapet. men d blir nok mer ubehageli når barnet blir større å ikke har noen plass å "gjemme" seg:) d er d jeg tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå