Høstspire 2011 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Heihei!! Begynte i går kvell, men nå har det bare tatt seg opp og jeg har skikkelige mensmurringer i magen! Håper dette er et "feste tegn" og at spira holder på å klamre seg fast! Har IKM 14 nov. Dette er såååå spennende! Føler jeg får mensen, men håper den ikke kommer=) Andre i samme situasjon???
Joto Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hei, slanger meg på her:0) Har gått og hatt mens murringer i 1 1/2 uke nå. Har ikm 10 nov. Er sååå spent. Ble plutselig kjempe kvalm i dag og har vært litt rar hele dagen. Blir vel en test på lørdag eller søndag :0)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har hatt mensmurringer i 2 uker nå... Er 1 uke over IKM, så er kjempespent!!!! Tester forsatt negativt da...... Krysser alt jeg har for oss!!! =D
Blacktower Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har hatt mensmurringer i 2 dager nå. Idag hadde jeg litt brun utflod, så det er vel tanta som er på vei tenker jeg. Har ikm den 14/11. Litt tidlig å begynne å spotte idag, men det hender jeg blør litt på dag 26 og så opphold før den begynner for fullt på dag 30.
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg tok test i morges, og den var negativ. Har ingen symptomer, men nå da jeg lagde middag, fikk jeg skikkelige menssmurringer. For min del tror jeg det er fordi mensen kommer i morgen. Har IKM da. Har fulgt med deg litt. Du har jo masse symptomer allerede Tror du er gravid, jeg.
Høstspire 2011 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Hei alle sammen! vil bare si at nå har disse mensmurringene gått over til også verke i korsryggen! Føler meg virkelig gravid! Dette er spennende!!! Jeg har nemlig aldri smerter når jeg har vanlig mens.. (heldigvis) Tenker å teste på lørdag? Dere?
Gjest Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 hei hei, dette er spennende! har ikm i dag, og har hatt en del mensenmurringer. men i dag syns jeg liksom det har sitti mest på den ene siden.. håper ikke det er tr som er på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå