Helnøtt med spire:) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skal på julebord om 14 dager og skulle helst tatt av meg tja (6 kg) Men er det mulig på så "kort" tid å ta av seg npoe i det hele?? *huff å huff* Kan jeg få deres beste tips? Jobber omtrent hver dag fremover og går skole, så mye å gjøre. + jeg skal ha mye energi til jentene mine, men skal prøve å gå tur så sant det lar seg gjøre. Noen gode tips? Tenkte å leve på vann, frukt, grønnsaker, knekkebrød (yoghurt til godt)
Inga Bling Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Kjøp deg ny sminke, hold-intruse og fiks håret. Og rett opp ryggen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg gikk ned 1,5kg på en uke bare på å droppe godisen + spise bittelitt mindre, men ikke så lite at jeg ble gående sulten noe mer enn normalt. 6kg er vel kanskej mye på 2 uker (i alle fall hvis ikke de skal rett på igjen), men forsyn deg litt mindre til måltidene og heller fyll på med frukt som mellommat, herjelek med ungene (god trim), ta noen ekstra ganger i trappene og tenk at usunn mat er skikkelig kvalmt ;o)
katlinka Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 En fornuftig vektnedgang er 1 kg pr. uke, så 6 kilo på 2 uker blir litt knapt. Du kan jo selvfølgelig da en eller annen slags hestekur, men da er det ganske stor fare for at de 6 kiloene + litt til kommer tilbake igjen etterpå... men 2-3 kilo ville jeg satset på
Helnøtt med spire:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Hehe, takk for tips:) Ja, skal klare dette!! Men er det noen tabletter å kjøpe som gir deg bedre forbrenning også eller noe lignende (hååper)
Helnøtt med spire:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Oki, ja så fortsetter vi videre etter julebordet;) Tror også det er litt mye å be om. (fillen at julebordet kom så fort hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå