ape Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvordan bør jeg tilberede disse slik at de blir gode? I folie i ovnen? stekepanna?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vi pleir å steike i form i ovnen. Syns det blir best.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 jeg pleier å ta dem i stekepanna jeg... får ei deilig skorpe på, kjempegodt det )
## lille blomst ## Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Alternativ 1: Pakk de inn i folie med sitron, salt, pepper, litt smør og dill og stek de i stekovnen. Alternativ 2 : Stek de i panna med salt og pepper.
Pysa Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 vend dem i mel med pepper og salt, stek litt på hver side i stekepanna, før du lar dem trekke i en blanding av fløte og rømme de siste minuttene. Blir kjempegodt.
2009baby!!!! Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Min variant er å putte filetene i en form, krydre med salt og pepper, og gjerne gressløk el.l., ha oppskjært løk og tomater + evnt andre grønnsaker oppi og kanskje litt creme fraiche el.l. Så spiser vi det med gratinerte poteter som vi lager i kjele til. Nam!
Pixie Power Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 steker i ovn med pepper, dijonsennep og sveitserost på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå