LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Lurte på hvordan det gikk med lønnsforhandlingene dine? Har faktisk tenkt på deg etter den tråden din. Håper du fikk en bra avtale. :-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Tro det eller ei.. Men har ikke enda gått opp ei krone.. Så fra forrige mnd sa jeg fra meg alt ansvar.. På denne mnd lønnsslipp har jeg bare skrevet masse spm tegn hvor man egentlig skal skrive inn timelønn.. Så får jeg se hva som skjer på denne lønnsslippen.. hehe...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Shit. Krysser fingrene for deg, de må jo ta hintet snart. Må tære på å gå på jobb uten å få lønn for strevet.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Strever forsåvidt ikke så mye nå lenger... Så deilig og kunne si når noen ringer.. Beklager.., har ikke peiling.. Ikke jeg som har ansvaret for det lenger.. hehehe... Når andre sier på jobben.. .. du må bestille det og det også er vi tomme for.... Ikke mitt problem.. hehehe.. Deilig og bare ha sagt fra seg alt ansvaret for en liten stund...;o Men går jeg opp som jeg venter så skal jeg sef. ta opp alt igjen om de ønsker det.. hehe..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Godt å lese at du ikke tar ansvar i det minste lengre da. Èn tin er å si fra seg ansvaret, noe annet er å la være å gjøre noe. Da merker de nok fort at de burde satt mer pris på deg. Heier fortsatt på deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå