Baggi Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 jeg brukte p-ringen ca litt over en mnd bare. jeg gikk også på antibiotika i 10 dager mens jeg brukte p-ringen. i den ringfrie perioden hadde jeg blødning i 2 dager bare. etter en uke satte jeg inn ny ring, men jeg fant ut at jeg blir baredårlig av hormoner og fant ut at jeg skulle slutte med p-ring og tok den ut etter noen dager. etter 3 dager fikk jeg en blødning som varte i 2 dager ca. nå er det over 1 mnd siden jeg hadd den blødningen på 2 dager i den ringfrie perioden jeg hadde. jeg har hodeverk, er uvanlig trøtt, begynt å blø neseblod noe som jeg bare har gjort når jeg har gått gravid, det stikker og murrer nederst i magen og puppene er ømme og stikker. do gåing er også blitt forandret (allså nr 2) før alle disse symptomene satte i gang for fult så hadde jeg en uke med utrolig oppblåst mage, så fikk jeg 4 dager med vond mageknip og springing på do mange ganger til dagen, men det var ikke diare. er så redd at p-ringen ikke har fungert da jeg gikk på antibiotikaen og at jeg er gravid nå vil kjøpe tes for å se, men er liksom redd for å teste også:/ noen som vet om det er vanlig man kan få blødning etter p-ring slutt og allikevel være gravid? nå bruker jeg ingenting hormonprevensjon, men har heller ikke hatt sex etter jeg sluttet med p-ringen. så er jeg gravid så har jeg blitt det med p-ringen. håper noen vet litt om dette og kan svare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå