LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Guttongen er jo hos pappan annenhver helg, og av og til litt lengre. Så da lurte jeg på hva dere andre gjør som har unger som feks er hos samværsforelder? Lager dere 24 pakker og lar ungen åpne 3 i slengen når de kommer hjem, eller lager dere feks 15 pakker, så ungen kun får pakke når h*n er hjemme?
heisand? Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 kan han ikke ta med gavene for de visse dagen til pappa'n?
Honningmelon Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg er ikke i den situasjonen, men jeg hadde nok laget 24 pakker uansett. Er jo 24 dager frem til julaften :-)
Maud Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg lagde tidlgiere 24 pakker og sendte med til pappa'n. Der syntes de det var vanskelig fordi det jeg ikke sendte med pakker til hennes barn og til fellesbarnet. Nå lager jeg pakker til alle dager barnet er hjemme. Altså til de dagene h*n drar til pappa'n og de dagene h*n kommer hjem, men ikke de dagene h*n ikke er hos meg i det hele tatt. Selvfølgelig pakker alle dager h*n er hos oss hele dagen :-)
Gjest hvanå Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 24 pakker. Enten åpne flere i slengen etter samvær, eller ta med pakkene til samvær. Det er 24 dager til jul for alle:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Hmm...delte meninger. Men hva med denne: Lager 24 pakker, "ordentlige" til de dagene han er hjemme(kortstokk, nøkkelring, sokker, belte, smykke), og "bare" tvist eller en småsjokolade til de dagene han er borte? Så blir det 24 pakker, men ikke skikkelige, dyre gaver hver dag.
Wopi Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Vi har 50 % fordeling. Hun får pakkekalender hos meg de 12 dagene hun er hos meg. De dagene hun er hos pappaen har han en egen kalender, enten barne TV kalender, sjokoladekalender eller annet. Han gidder ikke lage pakker, men foreløpig synes hun kalender er spennende samme hva som er i den. :-)
Maud Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Jeg gjorde det sånn et år, men syntes ikke noe om å se h*n rive av papiret på flere pakker når h*n kom hjem. Det blir mye pakker og ting uansett i desember.
lille je Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Her får han pakker bare de dagene han er her (bor ikke her fast)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå