Gå til innhold

Noen som har opplevd telefonangst??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk ikke et krangleinnlegg, jeg har helt angst for å ringe. Jeg jobber som selger, og i jobben min må jeg ta mange telefoner i løpet av en dag. Gruer meg skikkelig til å gå på jobb, og kikker nå etter andre jobber. Men hvorfor er det slik? Halsen snører seg, jeg føler meg liten og utilstrekkelig og påtrengende. Men å møte mennesker i det virkelige liv er helt ok!!

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Jeg har t elefonangst for alt anne enn mannen min. Hvis skjult nummer ringer så tar jeg den ikke, om jeg ikke igjenkjenner nummeret løper jeg på dataen for å sjekke hvem det er. Finnre jeg det tar jeg den eller ringer opp, er det ingen treff tar jeg den ikke.

Tør ikke ringe f.eks lege og tannlege. får helt vill angst av det. Ekkelt! Jobbet som telefonselger en liten stund mens jeg studerte og det ga jeg meg med, det var ekkelt. hehe

Skrevet

Stakkars piger,

dere har issues.

Skrevet

Det er veldig vanlig å ha telefonangst i en eller annen grad. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det en variant av sosial angst. De fleste har litt sosial angst i en eller annen sammenheng, f.eks. sitte på kafe alene. Den beste måten å overkomme det på er å bare hive seg ut i det. Ikke la det bygge seg opp til et reelt problem.

Lykke til!

Skrevet

hehehe dette var moro.. har opplevd det samme og trodde ikke helt at det var vanlig. jeg har ikke angst, men liker det ikke.. å ringe for ting osv. til mine beste venner, foreldre og samboer er det heelt greit, men når det blir noen andre er det ekkelt, selvo m jeg gjør det fordet.. komisk

Skrevet

Tihi, har hatt tilfeller av telefonangst der jeg har vært overbevist om at lånekassen var ute etter meg..:) Huff.. Er redd lånekassen, selv om jeg er en god betaler..

:)

Skrevet