Gå til innhold

Nytt BIM treff i Desember på Sandnes brygge PÅMELDING


mammaen te Daniel og Adrian

Anbefalte innlegg

Tirsdag 4. desember 2007 kl. 19:00 på Sandnes brygge, Rogaland/ Sandnes

Da setter jeg opp nytt treff på Sandnes brygge :-) Håper mangen har mulighet til å komme. Både med store og små mager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Veldig gøy at så mangen vil blir med.

 

En liten oppdatering: Tror mesten at vi må bestille så mangen som vi blir. 9-10 stk. hvis alle kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Har dere plass til en til? Mitt første BIM møte! Har akkurat kommet over 3 mnd grensen, så det er litt herlig.

Jeg tror jeg får til å komme, det hadde vært veldig kjekt.

Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-) Vi sitter bare å jabbe (prater), noen spiser litt mat mens andre koser seg med alkoholfri drikke. Må bare henge deg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi da blir vi mangen. Tror jeg må ringe å bestille eller no :-) Bare gøy at vi blir mangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt bord på sandnes brygge, til 10-15 stykker. Bordet står på mitt navn Monica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde avbud. Jeg skal på kurs imorgen, så jeg er redd det blir litt mye.. (sliter med ribbein og bekken).

 

Men dere blir jo kjempemange alikevel da! Kos dere damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemell: du har nok for mangen meldinger inne på BIM klarer ikke sende deg melding. Sandnes Brygge ligger ved kulturhuset. Gamle utestedet Pakkhuset. Har ikke vært der selv så mer vet jeg ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre selfølgelig ikke bli med denne gang heller... jobber på kvadrat hvor vi har oppe til kl10 om dagen.

Jepp, skal jobbe til 10!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde avbud! Kjempedumt syntes jeg. Men håper det blir treff igjen før 18.desember. Da SKAL jeg komme:) Kos dere ikveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...