Gå til innhold

da har jeg vert p ul:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

d var bare helt utroli:D babyeb lå å beveget seg masse!!

da legen skulle måle var d litt vanskeli,for bebyen låg med hode så vanskeli til. så jeg mått ut å gå et kvarter å komme tilbake:) da fekk han ta de riktige måla:)

men hva betyr desse:bpd =44 mad =40 femur=26 bpd er vell hode tror jeg:)

å så ble jeg satt en uke til bake, så jeg er 18+1 i stede for 19+4 men d jør ingenting:)

å jeg har en gutt i magen min:D :D :D å så herli!!! da har jg en ta kvar:D jeg er bare så gla nå!!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Femur er lårbein, mad tror jeg er diameter på magen.

Grattis med vel overstått UL og gutt i magen!! :)

Skrevet

hehe, leste overskriften der som om det stod:

da har jeg pult....

så tenkte jeg det er vel kansje ikke så veldig rart når en holder til på barn i magen på 2 trimester.

Skrevet

heheh:D ja d hadde vore heil normalt:)

hehe:)

Skrevet

saltpute du har en utrolig vane for å ha en haug med skrivefeil når du skriver. tror hver setning mangler en bokstav eller to eller så er det helt feil stavet... nesten så jeg må tenke 2 ganger mens jeg leser det du skriver:)han skriveleif er nok innom deg mye:)

Skrevet

Hallo Saltpute=oD

Gratulerer med lille gutten som kommer da=o) Artig...

BPD: = hode (helt riktig)

MAD= Mage

Femur= Lårbein=o)

Og igjen Gratulerer så mye med overstått UL og den lille gutten i magen=o)

Klem fra

Skrevet

takk for d:) d er virkeli koseli med en av hver.

d skal du åssa ha ikke sant? var d ikke du som var på mannen ikke klar å 1.trim når jeg var der? synst jeg kjennte ijenn navnet ditt:)

til anonym:

jeg har litt dysleksi, å så skriver jeg egentli nynorsk. men jeg skriver bokmål her inne for at de andre skal sleppe å streve san med d jeg skriver.

da jeg var inne på 1trim. var d noen som sa at d er så venskeli å lese når man skriver på dialekt. så da tenkte jeg å bare å gjøre d enklere:)

å så skriver jeg litt for fort,å da blir d litt feil. men d var jo ikke såå mye skrivefeil da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...