*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi har En fisherprice babygym (plast) som snuppa begynte å bruke da hun var 4-5 uker. Hun er 7 mnd og syns den er kjempekul enda. Grunnen er at den kan brukes på så mange måter. Det er musikk og lys i den, så når hun lå under og dyttet til lekene så spilte den musikk (behageligl lyd) og lyste. Dette kan skrus av om ønskelig. Når hun nå begynte å sitte, så justerte jeg beina, så hun kan sitte med den som et piano. Nå hun blir større kan den justeres enda et hakk slik at hun kan stå ved det som et piano. Lyden kan justeres også som melodi, lyder og piano. Og 2 forskjellig hakk på volumet. Den er helt SUPER!!! Måtte bare dele dette, hvis noen tilfeldigvis skulle være interessert. =)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Ok, her kommer et dumt spørsmål...men hva er egentlig babygym??? Ikke helt kontroll på alt, jeg=P
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vi har også hatt den til sønnen vår. Helt super!!! anbefales så absolutt. Ei venninne av meg likte den faktisk så godt at også hun gikk til innkjøp av en til dattera si.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hei Grete-mor Det er mye nytt når man skal bli foreldre for første gang, kjenner godt til det. Det finnes mange fien babygymer for babyer, og felles for dem er at de plasseres over babyen og at de har forskjellig dill dall, som foreksempel knapper å tryke på, små leker som henger ned, musikk osv her er noen eksempler: http://www.fisher-price.com/no/products/advsearch.asp
Smellt P. Tjukka Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hvilken av babygymmen til FP er det du har ?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 (utfra beskrivelsen er det denne jeg har gått ut fra at hun mener) Her er den stilt inn på nivå 3. Den kan tilpasses alder, ved hvordan man skrur den sammen.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 husker ikke helt prisen, men husker såpass at den ikke var dyr. Lurer på om det kan ha vært rundt 150-250kr. Får bare håpe de er i salg ennå da. Vi kjøpte på lekeplaneten, men det er godt over ett år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå