Gå til innhold

Hva er en fin gave til en som har blitt pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg synes pappa``n fortjener en gave. Nå er jeg en som liker å gi gaver også da. Jeg har skrevet er brev, og skal fullføre det etter fødsel. Samt at jeg har kjøpt et Mont blanck belte som han kan bruke til jobb og fest da det er et dress belte. Det er et minne som kostet litt,men synes han fortjener det. tenkte på mansjettknapper også, men det har han så mange av.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til farsdagen har jeg kjøpt ny pysj til min mann og baby pysj med i love daddy på. Det kunne jeg også godt ha gitt i pappagave når babyen er født, men klarer ikke vente. Kostet under 300 kr, så trenger ikke ruinere seg, bare hyggelig med en liten oppmerksomhet.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Må bare kommentere et småsurt innlegg lenger opp her:

Alt min mann gjorde var ikke bare "å få orgasme" mens jeg har måttet ta alt slitet. Huff....hva slags forhold er du i?

Min mann har vært FANTASTISK fra dag en! Alltid støttende, positiv og medfølende, så han fortjener - i akkurat like stor grad som meg - en liten gave. Man trenger jo ikke vrenge lommeboka helt, men en liten oppmerksomhet (et lite minne fra våre livs største øyeblikk) mener jeg er helt på sin plass.

Hipp hurra for mannen min!!

Skrevet

Var innom på "den kule mage" i Oslo her om dagen og de hadde mange artige bøker til nybakte pappaer. Har selv kjøpt en til min mann i farsdagsgave om livet før og etter (som er veldig morsom), selv om vår gutt er snart 3 og nr. 2 ikke er ventet før i januar er det en fin farsdagsgave. De hadde blandt annet en som het "verdens beste pappa" og en om alt en pappa bør kunne - der var det oppskrifter på alt fra hvordan man knyter skolisser, lager bål til div informasjon som kan hjelpe en pappa svare på alle de rare spørsmål man kan få fra litt større barn.

Vet ikke om "Den kule mage" selger bøkene på nett, men kanskje man kan finne lignende bøker i nettbutikkene?

Er jo enig i at babyen er den beste gaven en pappa kan få, men det skader ikke å være litt ekstra snill - de fleste pappaer må da også ta del i nattevåk etc. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...