Gå til innhold

Hva er en fin gave til en som har blitt pappa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ingen forslag? Like tom som meg dere å?

Skrevet

Det spørs litt hvor mye du har tenkt å gi. Hvis han barberer seg med kost og høvel kan et barbersett være en flott og litt eksklusiv gave, som kan vare veldig lenge. Jeg har kjøpt fra Mühle (http://www.muehle-shaving.com) i gave til min mann. Han fikk barbersett av oliventre, med grevlinghår i kosten. Stativ med kost, bolle, såpe og høvel (bruker mack 3-blader). Han er veldig fornøyd med sitt, iallefall. Det koster endel, tar et par uker før det kommer frem, og jeg måtte på postens tollkontor for å skrive under på noen papirer og betale noe tollavgift. Men flott gave!

Skrevet

Flott å høre at det er flere som tanker på pappa'n :)

Takk for tipset:)

Noen flere?

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg skal kjøpe militær-tag smykke som jeg skal gravere enn barnas navn og fødselsdato på. Smykke kan henges på enten med kjetting eller lær-reim. Utrolig stilig spør du meg..... =)

Skrevet

....eh.... barnet hans! Man får jo liksom et barn sammen, trenger man gaver i tillegg da?

Annonse

Skrevet

Huff nei, det er ikke stilig. Men smaken er som baken:-)

Pappaen her får ingenting, og jeg vil helle rikke eha noe. Alt blekner ift den lille likevel:-)

Skrevet

Herlighet, kan ikke bare vi som vil kjøpe gave til pappa'n få gjøre det uten dumme kommentarer fra de som ikke tenker på pappa'n.........

Skrevet

Har ikke noe med å ikke tenke på pappa'n å gjøre, mer med at det er unødvendig å bruke penger på materielle gaver, når man får noe så stort som et barn sammen!

Men dere får jo gjøre som dere vil.... kos der med presangene deres.... og babyene da selvfølgelig!

:-)

Skrevet

Samboeren min hadde fått beskjed fra legen for noen år siden at han ikke var fruktbar, men så plutselig en dag så var jeg gravid! :) Dette er den største gaven en mann kan få spør du meg!

Så med andre ord så får han en baby fra meg i "gave" :)

Skrevet

Jeg har lyst til å gi gave til pappa'n. Er ikke bare vi som går gravid å ikke bare vår(kvinner)sin unge. Vi har gjort dette sammen. Mannen min har vært helt super i dette svangerskapet også, så han fortjener en pakke :)

Å ja, skal kose oss masse med babyen :) :) :) :) :)

Kos dere dere å sure, gretne mennesker..

:)

Skrevet

Uff da, ikke meningen å være negativ.... vi må jo få lov til å ha forskjellige meninger liksom.

Synd å bli oppfattet som sur og gretten for det!

Alle må jo få gjøre som de synes er riktig!

:-)

Skrevet

Ja, helt greit det. Men ser du spørsmålet?????? Hva er en fin gave til en som har blitt pappa? Spm var ikke: Gir du pappagave eller ikke.

La vær å svar hvis du ikke har noe forslag.

Annonse

Skrevet

Ha ha! Morsomt og irriterende med folk som engasjerer seg........ Første gang kjøpte jeg et gullkjede (datter). Andre gang en stor turkniv med inngravert dato og navn på far og sønn. Denne gang er jeg også litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Mannen min er friluftsmann og fotballspiller, og vurderer derfor å gi et bidrag til hans sparekonto på fotballtur til England/14 dagers jakttur til Grønnland.

Skrevet

Det var ikke ett dumt forslag :) Takk for tipset :) :)

Skrevet

Jeg har kjøpt etterbarberings vann, Hugo boss! Noe han ik gidder å kjøpe selv men er godt for han å ha på etter shaving og d lukter godt...

Skrevet

PAPPA GAVE!?? HÆ?

Hvorfor i all verden fortjener pappaen gave?

Alt de gjør er å få en orgasme.

Vi gjør tross alt jobben, sliter oss igjennom et tungt svangerskap og en smertefull fødsel for så å løpe ut for å handle en ting til pappa!?

Nei takke meg til.

Han skal få klemmer, gode ord og varme, men en "premie" det synes jeg ikke hører inn under et godt overstått svangerskap.

mannfolk slipper jo bare så lett vindt unna.

Har selv en fantastisk pappa til barna mine - men gaver får han få ved ANDRE andledninger...

Skrevet

Det å bli pappa er vel en fin gave i seg selv..

Kjøp heller en fin ting på søndag (11.11).. Da er det jo tross alt farsdag

Skrevet

Kan ikke de som ikke har råd til å kjøpe pappagave slutte å komme med dumme unnskyldninger.. GREIT, dere har ikke råd til å kjøpe gave til pappa'n.

Skrevet

Syns så absolutt at pappaen fortjener en gave! Generøs tankegang av noen som tydeligvis setter pris på sin manns støtte i svangerskapet. Tror mange kommende mødre nesten "glemmer" litt den blivende far oppi all fokuset rundt dem selv og babyen!!!

Familie og venner gir gaver til baby og mor (jeg fikk m.o.a et gavekort til et SPA bare for å bruke på meg selv, fordi det er "slitsomt" å gå gravid og fordi tiden som kommer vil bli enda mere slitsom...)

Syns pappaen fortjener noe kjempefint!!! Lurer selv på hva jeg skal kjøpe. Kanskje en fin pappa-bok? Noe symbolsk med inngravering er en fin tanke - kanskje en ring?

Vil kike innom her igjen etter SERIØSE forslag.

Skrevet

Det finnes masse fine bøker, blant annet en som er både morsom og alvorlig på samme tid, illustrert av Frode Øverli (han som lager Pondus). Husker ikke tittelen, men du finner den sikkert. De har den på Ark i hvert fall. Også er det jo den klassiske og utrolig gode boken "Verdens beste pappa", men den omhandler også graviditeten. Man kan også gjøre det billig ved å rett og slett skrive et fint kort. Kanskje gi det sammen med et orginalt gavekort ( feks på en romantisk aften/natt, eller en bedre middag eller noe annet... Kan bli knapt av dette når babyen kommer, godt å ha noe sånt liggende da... :-)

Skrevet

Jeg syns i alle fall at mannen min fortjener en gave! jeg har hatt mye kynnere i svangerskapet, og ikke kunnet gjøre særlig mye fysisk. Så mannen min har virkelig tatt i og gjort mye ekstra husarbeid, han handler inn alt vi trenger, og ordner til til babyen kommer. Og etter at hun er født, tar det tre mnd før han går ut i permisjon slik at jeg kan fortsette studiene mine. Selvfølgelig er det en gave å bli pappa, men jeg vil gi en liten ting for å vise at jeg er takknemmelig for at han har holdt ut med meg og min korte lunte gjennom svangerskapet, og fordi jeg er så glad for at jeg vet jeg kan stole på ham.

Det er mange dårlige mannfolk der ute, så det gjelder å sette pris på de av skikkelig kvalitet:)

Trenger jo ikke kjøpe noe dyrt, men en liten oppmerksomhet!

Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal kjøpe enda, men lurer på om jeg skal kjøpe en klokke til ham. Litt billigere julegave, og så kan jeg legge borti litt ekstra til pappagaven.

Skrevet

Så godt å se positive folk her som setter pris på pappa'n :)

Hva med en T-skjorte det står PAPPA på :) Det er jo litt søtt å det da :)

Skrevet

Farsdag er vel ikke spesielt en "GOD" dag. Jeg vil heller kalle det for næringslivets dag, som suger penger ut av alle folk. Lag et flott kort til pappaen på farsdagen og noe godt å spise, det er den beste gaven. Mange barn som "ikke har" pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...