Gå til innhold

OMG!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER SAA STOLT =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei lita jente som fyller 3 mndr om 8 dager. Hun ligger med pute, pga hoftefeil.. saa det er kun ved stell hun faar den av slik at hun kan sprelle fritt... :) saa dessverre blir det ikke saa mye trening av nakken osv.. selvom hun alltid har vert veldig sterk i nakken:)) Jeg har lest at babyer begynner aa oeve paa aa rulle rundt osv ved 5-6 mndrs alder?

litt usikker paa den.

men uansett.. jenta mi er 5mndr foer hun skal sjekke hoftene.. og forhaapentligvis faa av denne puta. fram til da skal den sitte paa hele dagen, utenom stell. saa jeg har jo tenkt mitt, at hun kom til aa ligge etter, naar det gjelder utviklingen.

Men tror du ikke lilletuppa mi rulla rundt i dag da.. fra rygg til mage!!!!!!! proevde aa legge henne tilbake, og se om hun greide det igjen.. og jammen trilla hun rundt igjen:) hev seg rundt hihihi :D:D:D

Og hun er jo ikke 3 mndr engang!!!!!!!!!! Gjett om mammaen ble stolt da eller ;) ;)

Og saa er det jo saa spesielt aa se den litle tulla gjoere det for ALLER foerste gang :DDD

ahh.. maatte bare faa det ut til noen :D:D Besteveninna mi er i utlandet, det samme er min mor.. kommer ikke hjem foer i kveld.. saa kan jo ikke ringe dem.. grr.. :P :P :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er! :)

Skrevet

Flinke lille jenta di. =)

Skrevet

takk hihi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...