Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 har ei lita jente som fyller 3 mndr om 8 dager. Hun ligger med pute, pga hoftefeil.. saa det er kun ved stell hun faar den av slik at hun kan sprelle fritt... saa dessverre blir det ikke saa mye trening av nakken osv.. selvom hun alltid har vert veldig sterk i nakken:)) Jeg har lest at babyer begynner aa oeve paa aa rulle rundt osv ved 5-6 mndrs alder? litt usikker paa den. men uansett.. jenta mi er 5mndr foer hun skal sjekke hoftene.. og forhaapentligvis faa av denne puta. fram til da skal den sitte paa hele dagen, utenom stell. saa jeg har jo tenkt mitt, at hun kom til aa ligge etter, naar det gjelder utviklingen. Men tror du ikke lilletuppa mi rulla rundt i dag da.. fra rygg til mage!!!!!!! proevde aa legge henne tilbake, og se om hun greide det igjen.. og jammen trilla hun rundt igjen:) hev seg rundt hihihi :D:D Og hun er jo ikke 3 mndr engang!!!!!!!!!! Gjett om mammaen ble stolt da eller ;) Og saa er det jo saa spesielt aa se den litle tulla gjoere det for ALLER foerste gang :DDD ahh.. maatte bare faa det ut til noen :D Besteveninna mi er i utlandet, det samme er min mor.. kommer ikke hjem foer i kveld.. saa kan jo ikke ringe dem.. grr.. :P
☆Anonymia☆ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 så herlig :DDDD og så flink hun er bare tre mnd :DDD marcus rulla ikke rundt før han var 5 mnd..)) flinke hannah ))
LisaColli Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 oi det var jo tidlig da! snuppa her rullet ikke den veien før hun var 5 mnd! ei på barselgruppa har baby som lå i pute fram til hun var 4 mnd, og hun henger ikke etter motorisk i det hele tatt! de tar det fort igjen:) skjønner godt at du er stolt over jenta di:))
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 takk takk hehe ja det er tydelig at hun ikke ligger etter da:) men guuud for en herlig foelelse aa se dem gjoere det for foerste gang uansett hvor store dem er :D hadde nok vert like stolt jeg om hun var 3 mndr eller 6 mndr:) men seff litt ekstra stas at hun klarte det saa tidlig )) naa gleder jeg meg bare til aa se mer av utviklingen... foerste gang hun kommer seg fremover.. tar sitt foerste skritt.. hennes foerste SKIKKELIGE latter.... hihi.. men maa ikke gaa for fort heller .. vil ha den lille babyen min leeenge;)
LisaColli Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 hehe:) husker jeg var stolt som en hane da snuppa rullet fra mage til rygg for første gang da hun var 3 mnd:) men sånn i ettertid skjønner jeg at hun velta, hehehe men rygg til mage kan jo ikke være helt tilfeldig. flink er hun
☆Anonymia☆ Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 hehe ja du må glede deg til latteren..da kommer hjertet ditt til å smelte og renne over.. hehehe..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 jaaa... det tviler jeg ikke et sekund paa:D:D:D frem til naa har hun saann smaalatter.. og litt saann hostelatter hihi.. men er ikke saa ofte den kommer... bare den faar meg til aa nesten felle en taare:D saa naar den skikkelige latteren kommer .. da kommer jeg nok til aa smelte helt=D =D
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Så flott:o)))) Skjønner godt at du er stolt, det er noe spesielt når de små begynner å mestre ting:o) Her rullet storebror også fra rygg til mage og tilbake igjen da han var 3 mnd - og jeg forstod på hs og fysio at det var veldig tidlig - men likevel går jeg bare her og venter på at Milla skal gjøre det samme, he he - hun er rett over 3 mnd nå og vugger fra side til side, men ruller ikke enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå