Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvor lenge etter uteblitt mens man kan teste hcg i blodprøve og hvor lang tid det tar før man får svar på den? Er 7 dager over IKM og tester forsatt negativt og ingen tante på besøk....
lykkelig-mamma Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 jeg lurer på det samme. jeg er 8 dager over ikm....
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Fint å vite at jeg ikke er alene i hvertfall da :-)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg vet ikke noe om blodprøve, men med graviditetstester eller så er det flere som har snakket om at de kan teste helt opp til 17 uker etter IKM. Jeg tror jeg har lest et sted at hcg-nivået øker i begynnelsen av første trim, og at det synker igjen mot slutten. Noen har ikke så mye hcg at det gir utslag med en gang, og da kan det ta opp til flere dager etter IKM. Jeg selv kan ikke huske å hatt mens siden Uke 38, men tester fortsatt negativt. Om jeg ikke har testet positivt eller fått TR til søndag, så bestiller jeg time hos lege :-) (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå