Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Igår kveld hadde jeg kynnere... har ikke hatt dette noe særlig før, er i uke 29+5. Men igår kveld hadde jeg kynnere i over en time i strekk og det var skikkelig vondt, etter det kom di å gikk og jeg ble litt uvell når di kom og varte noen minutter... Hva er dette? Kan det være farlig? Kan det ha sammenheng med at jeg akkurat hadde hatt sex? Har hatt sex før uten at det var sånn etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Har oxo opplevd det samme. Låg ei natt og kjente på det og det var rett før eg ringte sjukehuset, men fant ut eg skulle vente. Roa seg heldigvis. Følte meg ganske dårlig når det var på det verste. Er komt til uke 29, snart 30.
KristineH79 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Har hørt om d tidligere her inne, men ik opplevd det selv. Trur det er noe som som kan skje etter sex. Kynnere er noe man har for å forberede livmor til fødsel og de kan bli kraftigere når man kommer lenger på vei. men d er bedre å ringe en gang for mye til føden og forklare for dem så har de svar el vil ha deg inn til undersøkelse. Bedre det enn å bekjymre seg... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå