Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skal begynne å jobbe litt når babyen min er 4,5 mnd. Da skal han være hjemme med pappaen. Lurer på å begynne å gi han grøt midt på dagen da og så kjører pappaen han opp til meg så jeg får ammet han en gang i løpet av dagen. Og gi utpumpet mm resten av dagen. hadde dere gjort det eller gitt han mme i steden fo grøt? får ikke til å pumpe nokmm til hele dagen, kommer jo bare litt om gangen...
tre_prinsesser Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Du må se an hvordan han reagerer på grøt, tar jo litt tid å venne de til det. Personlig ser jeg ingen grunn til at han ikke kan få grøt en gang i løpet av dagen. Ville heller gitt grøt enn mme.
Trolleliten Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Hei helsesøster anbefalte meg å gi grøt i stedet for mme til min tulle på 4.5 mnd...
ramløsa- nok en gang Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Så rart, jeg har også lurt på å begynne med grøt siden jeg snart skal i jobb, og har et ganske storspist barn. Men helsesøster mente det var bedre å "pøse på" med MME enn å begynne tidlig med grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå