Snuppetuppa Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei jenter:o) Hvilken vinterdress anbefaler dere til en som nettopp har fylt to år? Ønsker gjerne en som er lett, men samtidig har polstring i rumpe og knær. Noen som har en å anbefale?? Takker for svar:o))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Vi har brukt Reimatec i 3 vintersesonger til snuppa vår og er kjempefornøyd!!
Kamomille Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 vi sverger til troll eller reflex med uttagbart for. Synes egentlig reflexdressen er like bra som troll sin, men den koster bare halvparten!
LegallyBlond Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Vi bruker reimatec til vår 2-åring, hadde den typen i fjor også å den var helt fantastisk. Han har aldri vært kald eller våt i den, selv om det regner og sludder mer enn det snør her. I år så jeg også på Troll og Lego sine, ser veldig gode ut de også. Tror kanskje jeg skal forsøke troll sin til neste år da det sies at den er noe mer slitesterk enn reima, og så er det pluss med utagbart for så den kan brukes som vår/høstdress også.
LegallyBlond Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Så er det en som heter Småbukken som jeg så på, den har også utagbart ullfor og den er polstret med gummi på knær, rumpe og nederst på armene. Så veldig god ut, var sterkt vannavisende men ikke helt vanntett på overdelen (der det ikke var gummi). Og reflex sin virker bra, den har vi som høstdress, har vært veldig fornøyd.
Puselure Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Vi har Troll sin eventyrdress, det er en vinterdress, med ull inni. Er fornøyd med den, god og varm:) Litt dyr da, men vi kjøpte på tilbud;) Hadde Helly Hansen i fjor, men ikke like bra den nei.
*Minnie Mus* Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Reima dressene er jo veldig behagelige å ha på seg. dessuten er du sikret god kvalitet. Selv har vi brukt alt fra rimi og sparkjøp til troll og reima og har ikke vært borti noe dritt enda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå