Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Gir dere babyen ekstra mat for å roe når den har mageknip, eller prøver dere å roe den på andre måter? Lurer bare på om enda mer mat kan føre til enda mer magevondt...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Gir mer mat, for det er det eneste som roer henne v mageknip. Vanligvis gjør det at lufta kommer ut her og.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ja merker at mat er det eneste som roer lillegutt også, men har ikke tort å mate altfor ofte da jeg har hørt at babyen kan få enda mer knip og bli overmett. Men ingen baby er lik. Skal prøve å legge han til oftere når han har vondt, så få vi se...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 hvordan vet dere at det er mageknip? Kan jo rett og slett være sult. (Da får man jo av og til vondt i magen også, men).
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg har tre barn, og er oppegående nok til å se forskjell på sult og mageknip. Ingen av barna mine har vært plaget med mye mageknip, spiser lilla for mye gulper hun opp igjen overskuddet - og innimellom får hun ikke opp lufta bare, når det skjer vil hun ikke roe seg, så da bare etterfyller jeg med melk - hvis hun vil seff - til det kommer opp en rap eller en kjempegulp. Samme anonym som oppi tråden her jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå