trøndermamma Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____68950.aspx?SID=BVN&TN=0 Bøyer meg i støvet for den dama! Jeg har 3 stk, og synes det er nok. Hun får det jo til å høres kjempenkelt ut også!
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Er bare sjeleglad for at det ikke er meg... ;o)
FuriLaks Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Herregud. Det hørtes forresten ut som en fortelling. Kan ikke være så lett!
trøndermamma Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Nei, akkurat det tenkte jeg og! Så for meg hvordan det er hjemme hos oss når 4 stk (en voksen og 3 barn) skal ut samtidig om morningen. Hun må iallefall ha energi og stå-på vilje, den dama!
Inga Bling Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Gir den artikkelen der 3-. Ikke troverdig, og forferdelig språk. Den som har skrevet skjønner ikke sjangeren artikkel.
*Minnie Mus* Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Mulig jeg er full av fordommer, men skjønner ikke hvorfor noen ønsker seg så mange barn??? Skjønner de som vil ha en større familie enn gjennomsnittet, men ni barn med X antall fedre kan jo ikke være en drøm når man er 33 år? Det er verdifullt med søsken altså, men jeg mener nå at ungene vil i lengden gå glipp av kvalitetstid med moren sin alene jeg da.
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Hørte et eller annet sted (på Oprah tror jeg) at man ikke burde ha mer enn 4-5 katter, for da fikk man ikke viet dem den tiden og oppmerksomheten de har behov for, så da kan man jo lure på hvordan det blir med 9 barn! Er - som jeg sa over her - bare glad for at det ikke er meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå