Gå til innhold

Er cosmic comfort det samme som cosmic Xtp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg er helt sikker trodde jeg at comfort er enten forover eller bakovervendt, mens xtp er kombistol?? Eller blander jeg med hts nå?

Skrevet

hm, veit at comfort er både fremmover og bakover vertfall.... Er de sete jeg skal ha, men så på en svensk sidet er det setet på tilbud til 1799 eller noe. Sto at prisen i norge var 2.999,- og det er jo det samme som comfort vertfall... Men dette hette cosmic xtp. Så i grunn samme ut også... hmm...

Skrevet

http://forbruker.no/bil/article2080432.ece

Ble ikke så veldig mye klokere av denne egentlig - hva er vitsen med å lage to stoler hvis eneste forskjell er løs hodebeskyttelse? Hm... Ble nyskjerrig nå...

Skrevet

Ok, så da er det vertfall 2 forskjellige seter..:)

Skrevet

trur det er samme sete men at cosmic xtp har byttet navn til cosmic comfort... derfor koster xtp 1799 i sverige..ihvertfall det de sa på babyproffsen når jeg var der

Skrevet

hm, ok... ja for jeg sente mail til de og lurte på om hva comforten kosta, så fikk jeg til svar at cosmic xtp var på tilbud til 1799 nå... hmm..

Så der er bare den nakkegreia som er forskjell`?

Skrevet

er det forskjell på den nakke greia da?hmm.. jeg fikk ihvertfall til svar når vi skulle kjøpe sete at det var akkurat samme sete men navnet var bytta.. ;)

Skrevet

såg du på den linken over her? Hm, får håpe det er samme da, sparer jo en del på å kjøpe det i sverige da:)

Skrevet

rimelig sikker på at det er løs beskyttelse for hode å nakke på begge setene.. ei veninne av meg har jo xtp sete å er jo helt likt som comfort bortsett fra fargen..;) sparer masse på å kjøpe i sverige ja;)

Skrevet

Trodde det het cosmic comfort xtp jeg... og at dette var kun ett sete;p

Skal ikke være enkelt det her;o) hehe...

Skrevet

Nei ikke helt lett of forstå seg på :/ Ringte til babyproffsen og hørte jeg. De sa at det var en liten forskjell på stoffet(?) sa ho dama... Så de er ikke helt like da. Meeen virker ikke som store forskjellen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...