Gå til innhold

Trenger du nissekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en brukt til fotografering på jenta mi som er 7 mnd. Litt lang i armene ellers passa den perfekt! Følger også med lue :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa:) men jenta mi er 10 mnd..hvor stor er jenta di? mi er 8060 og nesten 70 lang...

Skrevet

hvor har du kjøpt den? :) jeg vil også ha nissekjole, men jenta her er 10 mnd..

Skrevet

det står at det er str 18 mnd. jenta mi er stor - 9200 g og v70 cm.

Skrevet

lupp og prompefisen.. har du kikket på ellos.no? der har de en såå lekker julenissekjole.. men den er altfor stor for jenta mi som fremdeles bare bruker 68.. men du kan jo skjekke ut... åsså har de den hærlige pepperkakedressen som jeg vil ha, men selvsagt ikke størrelse der helle.. men jeg hører også at kappahl og h&m og har:)

Skrevet

Magika: 18 mnd ja, hehe, da er den sikkert ikke for liten. Victoria var 8150 g og 71 cm for en mnd siden. hvor har du kjøpt den da? hva skal du ha for den? bilde? :)

snupp & mamma: har ikke sett noen av plassene, men takk for tipset:) snuppa bruker 74 akkurat nå, men er ved overgangen til 80. pepperkakedress hørtes kjempesøtt ut!!! awwh:)

Skrevet

Hun bruker også str 74/80 :) Kjøpte den fra en nettbutikk i England som jeg ikke husker navnet på. De begynner jo tidligere med julestæsj der :)

Tenkte 120 kr for den - bilde ligger i albumet mitt under profilen min :)

Skrevet

åå så søt hun var da:) kjolen var fin den, men tror jeg skal se litt i butikker her først. :)

Skrevet

Hei Magicka...

Jeg er intressert i kjolen, men får ikke til å se på den, gikk inn på profilen din men vet ikke hvordan jeg skal gå fram videre... ehhh... litt ny på sånt.. Har veldig lyst å se den....

Skrevet

Den så jo kjempe søt ut da, men er vel lang i armene ja... skal tenke på det en liten stund :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...