Gå til innhold

Julegave til gutt på 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stebrødre på 13, den ene er ikke noe problem å finne presang til og han har jeg også kontakt med så han kan jeg spørre hva ønsker seg. Den andre er mye vanskeligere. Har prøvd å spørre mamma og stefaren min men de sier bare billige dvder/pcspill. Men jeg aner ikke hva gutter på 13 liker av sånt. Og forholdet mellom disse to brødrene er ikke sånn at jeg kan spørre den ene hva som kunne passe for den andre. hjelp :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvis noen har tips til andre ting som kunne falle i smak istedetfor dvd/pcspill så taes det i mot med stor takk :o)

Skrevet

dyttelitt

Skrevet

Oi, der har du litt av en floke ja.

Er jo som du selv sier ikke så lett og vite hva gutter i den alderen liker av sånt.

Men hva med å høre med han selv hva han liker og evt. ønsker seg, få han til å lage en liste?

Det må 12 åringen min gjøre. Nå vet jeg jo at han ikke liker krigs og voldsspill, men alikevel så er det greit å vite nøyaktig hva han liker og ønsker seg.

Ellers så er hårpaste en slager hos oss siden han er storforbruker av det.

Skrevet

Problemet er at jeg ikke har kontakt med ham, bor 170 mil unna og ser han max en gang i året. Men har lett litt rundt nå og lurer på om det kanskje blir abonnement på ett blad. Synes det er så fryktelig kjedelig å skulle gi dvder og pcspill hver gang de fyller året eller til jul. Så tror det må bli det, hvis jeg ikke finner noe tøft som kunne aktivisert de litt... :o)

Skrevet

Kanskje en kul lue i en snow-/skateboardbutikk?

Evt. skihansker?

Skrevet

va med kinokort eller kinobilletter? Sjekk ut www.kinogaven.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...