♥Coxinelle♥ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi drar til Thailand med to store og to små og trenger alle tips! Hva bær vi få med oss i Thailand? Vi kommer ikke til å dra langt fra Phuket, men er litt fleksible. Noe jeg bør ta med til lille turbotrollet som er litt under ett år? Fint om du orker å dele dine erfaringer!
camilla^ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Min søster dro med sin sønn når han var 7-8 mnd, hun hadde med grøtpakker og bleier. Bleiene der nede var ikke like gode, og ikke like lett å få tak i sa hun.
♥Coxinelle♥ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Ja, satser på å ta med det som trengs av mat til minsten i allefall. Bleier tenkte jeg å ta med en pakke, men får revurdere og kanskje ta med nok til hele oppholdet da.. takk for tips!
lille vennen og meg Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 * Bleier og våtservietter *heldekkende soldrakt (fås kjøpt på apotek, solkrem beskytter ikke nok i den sterke solen) det er det viktigste, resten får du kjøpt hvis du skulle trenge det. Thailenderene er svært vennlige mot barn. Vær obs på at mange kommer til å ta og klappe på de små barna God tur, misunner dere masse
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 TIPS: putt bleieposene i vogna, så slipper du ekstra kilo i bagasjen
♥Coxinelle♥ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Takk!! Gleder oss masse! Skal ut på jakt etter soldrakt i dag.
osolemio Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Når reiser dere? Vi drar til Phuket den 23. denne mnd. Bare 14 dager igjen!!!!
♥Coxinelle♥ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 1.desember! God tur til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå