Myanne Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg er 23 uker på vei og har hostet som en gal i en uke nå. Var hos legen på mandag og fikk konstantert luftveisinfeksjon. Har hostet så ille at jeg i 4 netter har sittet i stol og sovet. Dette har medført at jeg nå har et meget stivt bekken og at bekkenløsningen kar kommet. Legen ville ikke gi meg noen ting for hosten. Fikk ikke lov til å ta reseptfri hostesaft engang. Fikk beskjed om at jeg skulle hvile. Min svigerinne som også er gravid fikk beskjed om at hun kunne ta Cosylan. Hva er rett? ER det noe jeg kan ta? Hvorfor er legene så uenige?
Emilie&Markus Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg fikk beskjed om at Solvipect skulle ikke ha noen innvirkning på barnet. Den kan du få reseptfritt på apoteket. Står at den kan tas av barn under et år og har ingen uheldig effekt om man er gravid. Har selv tatt den og stoler på legen min. Nå vet jo ikke jeg om det er noen spesiell grunn til at legen din sier du ikke skal ta noe, men hvis du har et tilsynelatende "normalt" svangerskap (hvis man kan si det) kan jeg ikke skjønne at du ikke kan ta dennel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå