Libido- Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvem skulle tro det, på vår lille fredelige øy.. I går morges ble en liten skolegutt forsøkt lokket inn i en bil. Han sto ventende på en avsides vei som skolebarna bruker som snarvei til skolen. Heldigvis kom gutten seg unna. Det samme har skjedd flere ganger i ei lita bygd i nabokommunen, så de tror det kan være samme fyren. Håper de får fatt i faenskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Åja, la dem ta han, så sender de han til en psykolog som kan forstå han ihjel, før han slippes ut i samfunnet for å se hvordan det går. så misbruker han et barn igjen; "oida, gikk visst ikke så bra". Stakkars mann som har så pedo legning, nå må han få mere hjelp.... Skyt faenskapet!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Det som er bra, er at det ikke er sikkert at han bor i nabolaget. Håper de tar ham før han skader noen. Til anonym som er så imot psykolog til pedofile: Tror du han slutter å forgripe seg på barn etter fengsel? Selv etter max-straff? (diskuterer ikke hvor mye straff de bør få, her) Jeg er ikke uenig i at han bør straffes, men skal det være noe håp om at han skal endre adferd, tror jeg psykolog i tillegg er nødvendig, gjerne resten av hans levetid.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Håper dem finnes shitsækken å kjemisk kastrere han og lobotomere han sånn at han ikke fungere lengre på den seksuelle fronten og aldri huske ka det har vært. fan æ bli så kvalm av sånne ting! d e SJUKT!!
jentebanden Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Er det?!? Da må vi vel holde øynene åpne når vi er ute med lillejenta da. Disse bryr seg vel ikke om alder. Huff, få tatt den mannen! Godt at gutten kom seg unna da!!!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 HUsker den gagen jeg bodde på R......, i G.....dalen...da hadde jeg ikke mindre enn 3 pedofile inne en radius av 250 m :-( Til slutt flytta jeg.. Vær klar over at på vår lilleøy er det fler pedofile rundt omkring..så vær på vakt... ALDRI slipp de små alene før de er GODT oppi skolealder og vær sikker på å forklare dem om at fremmede kan være farlige fra tidlig av. Alle bør være på vakt etter biler med personer med mistenkelig oppførsel som beveger seg rundt bussholdeplasser og langs skoleveien til barna våre-. NOe av det værste jeg kan forestille meg er at et av mine barn adde blitt offer for en pedofil jævel...gudene veit hvordan det hadde gått med den jævelen da..jeg tviler på at jeg hadde klart å vente til at "lovens lange arm" hadde gjort sitt...de får faen ta meg ikke straff engang knappest... Kastrasjon, tortur og døden er det ENESTE de jævlene fortjener...og det MENER jeg!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Psykologer og rehabelitering av sånne kan dere stappe oppi ræva! Få dem VEKK!!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Når det gjelder slike mennesker, sier jeg til hælvette med forståelse, hjelp og støtte og sier meg enig med deg, Ugl@. Jeg er så forbanna lei av at alle kriminelle skal få hjelp. Noen har behov for det og får noe ut av det, andre ikke. Få de pedofile vekk - uansett hvordan! Blir enda mer forbannet på dem som er så kvalmende forståelsesfulle at de er imot fengselsstraff uansett hvilken kriminell handling som blir begått. Her skal alle forstås ihjel, til og med pedofile. Og de bruker argumenter som: "Skal de ta opp plasser i fengslene da???" JA, DET SKAL DE! Jeg kunne ikke tenke meg noen som passer bedre til å "ta opp" fengselsplassene! Hvem ville DU hatt unna vei - en som voldtar barn eller en som underslår penger fra milliardbedriften sin? Man kan ikke hjelpe pedofile. Man må isåfall kastrere dem. Og takk og lov for de pedofile som faktisk ønsker kastrasjon.
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Hva faen... HER?!?! Ta meg en prat med Eldstefrøkna tror jeg.... =/
Gjest Mayflower Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Hvis en pedofil er det samme som en homofil; altså en legning, så kan de ikke kureres nei... Men de kan la være å leve ut sin seksuelle legning!! Og det håper jeg de gjør!!! Incest stiller i samme klasse jævelskap, men ikke på legning kanskje? er incest en legning? nei vil jeg si,mens pedofil er det. ..og der datt jeg ut i en helt annen diskusjon... Helt forjævlig begge deler iallefall!!! *urk*
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Flertallet av dem man på folkemunne kaller pedofile, altså de som seksuelt forgriper seg på barn, er ikke pedofile i den diagnostiske betydningen - og da kan man neppe heller si at det er noen legning hos dem. Og nei, incest er selvsagt ingen legning.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 En som driver incest er vel også pedofil, men forgriper seg innenfor familien. Tipper det er ganske mange pedofile der ute som holder seg i sjakk og ikke forgriper seg på barn. Syns da disse burde få hjelp- altså hjelp til å leve uten å hengi seg til dristelsen. Tenk så jææævlig det må være å være et oppegående menneske, som er pedofil da.
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #18 Skrevet 9. november 2007 Ikke etter diagnosedefinisjonen. Kan være, men slett ikke nødvendigvis. Og man kan da fint ha et incestuøst forhold i voksen alder. Og å si at det er utenkelig med pedofile som ikke forgriper seg blir jo som å si at faktiske skaphomser eller gudstro katolske prester er en umulighet.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #19 Skrevet 9. november 2007 Hvordan er diagnosedefinisjonen da? Joda, vet selvfølgelig at man kan drive incest som voksen, men som du sikkert skjønte så tenkte jeg på tilfeller der barn er involvert. Jeg vil nå ihvertfall tippe at der er flere pedofile en man tror, bare at de aldri gjør noe utav det. Og heller ikke får noen diagnose sann sett. Det er vel gjerne ikke sann man frivillig går til fastlegen om.
Gjest Mayflower Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 Ikke snakk om å være naiv,hvordan kan du vite om naboen din er pedofil feks,hvis han aldri har gjort noe???Så det MÅ du nesten bare satse på! De som har forgrepet seg,og er "offentlig" pedofil blir noe annet,de vet du jo om! Skjønner du hva jeg mener?
Gjest Mayflower Skrevet 9. november 2007 #22 Skrevet 9. november 2007 Mente ikke at incest er en legning altså..ser det var litt rart skrevet av meg! Men pedofil er,hos enkelte! Kort sagt; Enig med du!
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #23 Skrevet 9. november 2007 Det skilles gjerne mellom tre typer: den faktisk pedofile - som tiltrekkes seksuelt av og gjerne også forelsker seg i barn (her kan man snakke om "legning"); den situasjonelle/surrogatbetingede - som kan være alt fra den incestuøse faren som har mistet kona og setter datteren inn som substitutt til den lett psykiske utviklingshemmede eller sosialt inkompetente som ikke får sex på andre måter og blir en overgriper; og den sadistiske - som misbruker ut fra et ønske om å påføre smerte fremfor et ønske om seksuell tilfredsstillelse (selv om utløp for sadismen gjerne kan være en seksuell greie). Jeg tror, og mener også å ha lest, at svært mange overgripere er i kategori nummer to: de tenner egentlig på voksne, men i mangel på disse går de for enklere tilgjengelige seksualobjekter. Det blir litt samme greia som at alle som puler menn i amerikanske high security-fengsler neppe egentlig er homofile.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 Det er jo ikke nødvendigvis en diagnose som tilsier at man er pedofil. Uansett, en eller annen skade har de som ikke skjønner hvor denne grensa går! Jeg hadde blitt superstressa hvis det bodde en overgriper i nærheten.
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2007 #25 Skrevet 9. november 2007 Det bor en (potensiell) overgriper i nærheten. Jeg garanterer. Unntaket er om du kvalifiserer for hovedrolle i det der "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu"-programmet på NRK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå