Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 kjøp ALLDRIG glassbord.... jeg har det,og fy F.... så stygt det blir ... alltid fingermerker,samme hvor mye jeg vasker... så nå er dere advart...hehehe
lillyvanilly Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 I Know... Vi har glass tv-bord.. Og høytalerer som er lakket i piano-lakk. Kjempefint med masse fingermerker og matkliss på...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Uten at jeg har det selv tror jeg jeg kan skrive under (selger bordene da, riktignok). Får helt vondt i tennene av lyden man får når man setter kopper og glass på dem (jada, skal sikkert bruke underlag, men ikke alle som gjør det)... *grøsse* Men stilig er det jo!
Vibbemor Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Skriver under denne ja... Vi har glassbord i stua, nå orkevr vi ikke at det alltid er stygt og skittent, så det skal byttes en av dagene...
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Har hatt glassbord, og aldri mere:o)
It's all about me Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Oh yeah. Kjøpte et billig glassbort som vi skulle bruke til vi fant "vårt" bord. Når vi for noen dager siden flyttet hadde jeg bare lyst til å snuble og "tilfelsigvis" miste det 8.etg ned. Blir gal av det bordet, er jo bare rent i 2.sekunder av gangen.
LisaColli Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 unnskyld, men det heter ALDRI enig at glassbord er herk.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Selv jeg som aldri har hatt glassbord forstår at det kan være stilig, men med små barn: never! Et vennepar kjpte glassbord for det var jo såååå fiiiint! Da hadde de fire jenter: 1 år, 2 år, 6 år og 9 år. Etter 4 (!!!!) dager gikk det i retur, i bytte med et solid, rustikk ett, men mørk overflate. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå