Chiabatta Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skjønner ikke hvordan jeg skal få tingene pene igjen. Fingermerker overalt, og jeg har vasket og gnikket. Bruker visst ikke riktige midler, da...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har funnet ut (etter noen runder med spesialmidler som skal vaskes i ørten omganger) at en forsiktig runde med fuktig stålull og så tørke over med rent kjøkkenhåndkle funker best hjemme hos oss. Bruker det på komfyren (både stålet og toppen), kjøleskapet, oppvaskmaskinen, brødboksen, oppvaskkummen, kranene - ja alt sammen egentlig.
Chiabatta Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Takk for tips:-) Skal prøve det, da. Bare ikke det lager riper.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ikke skrubbe så hardt så går det nok fint
MissAntrop Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker sånn middel som man vasker av komfyrtoppen med og så tørker jeg over med tørkepapir. Ikke bruk vann! Fungerer supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå