Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Lagdt på meg 10kg til nå(30uker), 10 uker igjen. Hva syns dere? Mye? Det er jo NÅ vi begynner å vokse.. Hvordan skal det her ende????
amy_de Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg er i uke 31 og lagt på meg 15 kg uten at det bekymrer meg veldig... Hadde det ikke vært for at jeg har termin etter jul ville jeg nok ikke tenkt over det i det heletatt, men juleuka vil nok synes godt på vekta i år tenker jeg... hehe... Regner med å legge på meg 20-25 kg totalt. Synes ikke det er så voldsomt mye jeg...
2 søte småpiker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har lagt på meg ti kg allerede og er bare i uke 26, håper det stopper opp nå etterhvert..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Har også lagt på meg 10 kg og er i uke 33+6... synes det er helt greit, og regner med at jeg kanskje ender på rundt 15... de sier jo at mellom 8 og 12 kg legger "alle" på seg, det veier jo litt det vi har i magen også: baby, morkake, fostervann mm... Hadde ihverfall ikke bekymret meg var jeg deg... det er sikkert forskjellig fra person til person, men selv la jeg på meg 5 kg nesten med en gang - i de 11 første ukene, og deretter 5 kg fra uke 11 til uke 32...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå