Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok... jeg er ufattelig dårlig på julegaver. trenger derfor litt hjelp. Kanskje vi kan inspirere hverandre

Til Svigers?

Til mine foreldre

Til tantebarn som er 15 og 18 år (gutt og jente)

Til tantebarn som er 9, 7 og 3 år ( jenter)

Til storejenta på 10

til mellomste fotballgale gutten på 7

til lillegutt ¨på 2

Kom igjen... kreative sjeler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jammen ikke en liten liste heller ;-)

Jeg er dessverre ikke så god på julegaver selv og vil gjerne nyte godt av tipsene du får.

Til besteforeldre bestiller jeg fotokalendere. Vet at mange synes det er harry og selvopptatt, men mine barns besteforeldre setter pris på det. I tillegg har de fotoalbum hvor det kan settes inn sider. Jeg lager fotosider med kommentarer fra året som har gått, så oppdateres albumet kontinuerlig.

Til jenter på 5-10 gir jeg ofte hobbygaver. Sett de kan lage fine kjeder av, materiale til å lage vesker e.l., annet hobbymateriale. Småjenter med hull i ørene elsker jo øredobber, de har dessuten en tendens til å forsvinne og må fornyes...

Tenåringer blir vel glade for gavekort på musikk eller kanskje gavekort på kinobilletter. Klær også sikkert, men det synes jeg er vanskelig å vite om jeg treffer på. HM selger forresten også gavekort med valgfritt beløp.

Postmann Pat biler og figurer til den lille gutten? "Te-sett" eller annet kjøkkenutstyr både til ham og 3-årig jente?

Fotballdrakt fra favorittlaget til 7-åringen? Fotballspill til PC eller Nintendo DS?

Skrevet

Jeg driver på med den listen der jeg også... Og lett er det aldri, men så gøy de gangene man treffer riktig...*ler*

Jeg synes virkelig ikke at du skal si at du ikke er flink med gaver Maud., Jeg har fått ideer til gaver til niesene her ved å lese dine forslag...Så det så *ler* I år blir det hobbygaver til samtlige...

-gjøreselvprosjekter- fra panduro eller liknende...dermed er 6 gaver i boks...*skratter*

Vi har en fetter på 4 som trenger gave samt en fetter på 5. Han ene er veldig ulik Junior i hva han bryr seg om, han andre er min brors sønn, som jeg desverre ikke kjenner lenger...

Jeg har bestandig pleid å kjøpe fint tøy til fettere og kusiner av barna, men det ender bestandig opp mye dyrere enn først antatt... ungene elsker det de får, men kanskje greit å begrense seg...

Skrevet

Fikk tips om en gave til voksne folk som har alt.

En nøtknekkemaskin, som gjør at ikke skallet til nøtter spretter rundt i stuen:-)

Skrevet

Ellers så tror jeg jeg gjør det enkelt i år. Presentkort som kan brukes i alle butikker på et kjøpesenter. Supert til store tantebarn, med sær smak:-)-

Har lit tro på at det er bedre en penger, da de ofte forsvinner på ting som de ikke trenger.

Skrevet

Jeg har fått kjøpt flere julegaver i ettermiddag!!!! Hipp hurra....

Kjøpt tøff radiostyrt bil til en nevø og fikk Henning Solberg til å signere på både bilen og esken:-) Det blir stas!

Kjøpte rålekre smykkesett til to nieser (og et til meg selv for de var så fine, halskjede med masse dingeldangel og armbånd:-)

Kjøpt mange bøker i diverse varianter.....alltid gøy å få og gøy å gi bort:-)

Praktisk med nyåpnet senter med masse tilbud:-)

Ellers er gavekort og penger alltid vellykket til tenåringer og unge piker:-)

Sminkekoffert til unge piker, som graver i mammas sminkepung:-)

Opplevelser til de som har alt:-)

Klær kjøper jeg ikke lenger, for jeg har inntrykk av at barna synes det er kjedelig... Har gjort det mange ganger og skjønt at noe action/leker/div ting de kan holde på meg er mer populært.

Svigers er glade i å lese og alltid glad for innrammede bilder, samme med mine foreldre.

Gutter som er fotballgærne MÅ jo bare få en drakt eller genser fra favorittlaget. Finner sikkert noe på nett:-)

Gyngehest eller hva med et eget kjøkken til minsten, eller shoppingkurv full av plastikkmat:-) De elsker jo å dille og ordne i den alderen:-) Og gutta må jo ha mat de også;-)

Skrevet

Oi, her var det mange gode tips (notere så blekket spruter....)

Til mine foreldre gir vi bilder eller kanskje en bildekalender i år, har ikke helt bestemt meg. Og så har vi bestilt ny vimpel til hytta, med navnet på stedet. Den idéen er jeg ganske kry av :) www.flagg.no

Til jentefjortisene blir det alltid smykker, sminke eller noe til rommet (i fjor kjøpte jeg sengetøy og digre sitteputer på IKEA, de er flatpakker og supre å pakke inn). Ellers til fjortiser kino/film/spill/bøker....

Til de midtimellom pleier det å bli hobby eller sportsting. Hockeykølle og puck, tursekker, superundertøy, hodelykt (det var en hit!!). Panduro er knall, har akkurat vært der og kjøpt flere perlesett :)

Til fotballgutter og -jenter er det kjekt med treningstøy, leggskinn eller VM-ball. I forfjor bestilte jeg gymposer med navn på til hele gjengen. www.monogramservice.no

De minste er enklest, der faller jo alt i smak :) He he, jeg kommer til å følge med her for å rappe tipsene du får...

Skrevet

ok... har kjøpt litt julegaver i dag. Det åpnet et nytt senter, så det var gode rabatter.

Fleece jakke til 7 årig jente i rååååsa.

Tøff hettegenser til 15 åringen

kosedress til 9 åringen (jente)

Menu salatbestikk til 18 åringen som vil flytte hjemmefra....

Til superdupergutten har jeg bestilt Man U drakt

Til 3 åringen- råååååsa prinsessekosedrakt. ( Mora er omtrent allergisk for rååååsa, så jeg kunne ikke dy meg..

til lillesuperdupergutten tror jeg at det blir sykkel med støttehjul eller ski...

Bestilt fotokalendre til besteforeldre.

Tenkte å kjøpe et fint sjal/ skjerf til mormor og farmor.

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne er sikkert verdt å dytte =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...