Gå til innhold

Vondt på siden av korsryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 33 år og begynner nå på min 15 uke...Har aldri hatt ryggplager eller hofteplager tidligere, men nå har jeg plutselig stikkende smerter på siden av korsryggen, men bare på venstre side. Værst når jeg sitter, merker det ikke så mye når jeg går. Trener 3 ganger i uken og går en del i tillegg, så jeg er vant til å bevege meg og hold emeg i form. Kjente det på sist trening at det stakk litt i korsryggen når jeg gjorde øvelser.

Håper at dette kun er forbigående muskelsmerter, og ikke en begynnende bekkenløsning allerede...Kommer til å gå på veggene om jeg blir sykemeldt så tidlig i svangerskapet. Noen andre som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. kunne vært meg som hadde skrevet akkurat dette. Er i min 15 uke og har vondt på siden av korsryggen. Høyre side for meg da, men ellers akkurat det samme som du sier.

Tipper vi bare har ligget/sittet/belastst kroppen litt forkjært og at det vil gå over. Ikke noe godt mens det står på...

Er enig at jeg ikke vil ha noen sykemelding. Godt å ha en jobb å gå til så går tiden litt fortere og.

Håper det er noen som har bedre svar til oss begge, men holder en knapp på at dette går over. Kanskje vi kan få typene våre til å massere litt i området rundt der det er ømt for å se om det hjelper?

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...